Dagens ultralyd oppdatering fra denne kanten

Looney

Forumet er livet
VIP
Alt er i skjønneste orden med lille gullet. Vokser bra (ikke som Nicholas som vokste dårligere enn gjennomsnittet). Termin ble flyttet tilbake slik som sist med 4 dager, til den 27 januar. Kjipt men men...jeg SKAL ikke gå over denne gangen.

Og ja vi fikk vite kjønnet

Jeg tok helt feil, og Nicholas skal få en lillesøster Da blir det en av hver slik vi håpet på...

Åhhh... ble helt rørt jeg nå!!!! Gratulerer så masse med prinsessen!!![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Frk.frikk

Åhhh... ble helt rørt jeg nå!!!! Gratulerer så masse med prinsessen!!![:D][:D][:D][:D]

Sååå koselig[:)] Bra at alt så bra ut!

Jeg SKJØNTE det var en liten lillesøster! [:D] Gratulerer! [:D]

Hipp hurra for at alt er bra! [:)][:)]

Før jeg gikk inn å leste trodde jeg det var en jente[:D]
Gratulere så mye og så bra alt var fint[:)]

Så flott at alt står bra til med lillebabyen i magen! Koselig med ei lita pie - da kan du shoppe komplett sett med nye klær, hehehe! [:D]

Si ifra om du vil ha en råsa oth-bag 2006 modell helt fullstendig gratis, den står i boden og samler støv [8D][:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Så flott at alt står bra til med lillebabyen i magen! Koselig med ei lita pie - da kan du shoppe komplett sett med nye klær, hehehe! [:D]

Si ifra om du vil ha en råsa oth-bag 2006 modell helt fullstendig gratis, den står i boden og samler støv [8D][:D]

Hvordan ser den ut?? Bilde?

Hurra! Så godt å høre at alt er vel og at hun vokser godt. [:D] Det blir så kos vettu, også termin på bursdagen til Sivert da![:D]

ORIGINAL: Looney

Den er KNALL råsa og helt basic. Jeg tror egentlig ikke at du vil ha den, du vil ha den nyeste modellen, ihvertfall nesten, for de har kalesj som går litt lenger fram og mer hensiktsmessig lokk over bagen. Jeg fikk denne med på kjøpet da jeg kjøpte sportsdelen. Men veldig artig å trille ei råsa vogn altså! Om du vil kan jeg ta bilde, men jeg orker ikke om du ikke er skikkelig interessert [:D]

Den er KNALL råsa og helt basic. Jeg tror egentlig ikke at du vil ha den, du vil ha den nyeste modellen, ihvertfall nesten, for de har kalesj som går litt lenger fram og mer hensiktsmessig lokk over bagen. Jeg fikk denne med på kjøpet da jeg kjøpte sportsdelen. Men veldig artig å trille ei råsa vogn altså! Om du vil kan jeg ta bilde, men jeg orker ikke om du ikke er skikkelig interessert [:D]

Ja svigerfar skal spandere bagdel til OTH vogna vår, og den blir nok i fargen brun eller rød, tenker jeg. Men hadde vært moro med en rååååsa innimellom også. Dersom du overhodet ikke skal ha den, og ønsker å bli kvitt den[:)]

Jeg skal høre med gubbisen, men kan ikke se hva vi skal med den og heller ikke hvem som kunne ville hatt en sånn i kretsen rundt oss [:)] Bare litt styr å sende den til dere kanskje?
Jeg fant et bilde fra hurtigruta i fjor, sånn ser den ut. Ikke quote bildet takk! [:)]
Det er sånn glidelås på lokket, så det ble ikke så mye brukt kan du si. Men den funka helt fint altså!

ORIGINAL: McMor

Sååå koselig[:)] Bra at alt så bra ut!
[:)]

Jeg skal høre med gubbisen, men kan ikke se hva vi skal med den og heller ikke hvem som kunne ville hatt en sånn i kretsen rundt oss [:)] Bare litt styr å sende den til dere kanskje?
Jeg fant et bilde fra hurtigruta i fjor, sånn ser den ut. Ikke quote bildet takk! [:)]
Det er sånn glidelås på lokket, så det ble ikke så mye brukt kan du si. Men den funka helt fint altså!

Ja, tar den gjerne jeg dersom du vil bli kvitt den. Betaler gjerne porto om du orker levere den på posten. Send meg en pm dersom du ikke trenger den da[:)]

Done! Sender mld på facebook, er kjekkere for meg [:D]
Gubben og jeg er enige om at vi ikke trenger den, for om vi mot all formodning slumper til og får en til så blir det en gutt. hehehe [8D][:D][:D]

Ja, tar den gjerne jeg dersom du vil bli kvitt den. Betaler gjerne porto om du orker levere den på posten. Send meg en pm dersom du ikke trenger den da[:)]

Ååå så kjekt! 
Hva skal hun hete da?? har dere funnet noe navn? [:)]

Back
Topp