Dagens trilletur

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
no har eg hatt meg ein trilletur. litt tiltak å komme seg ut, men veldig deilig når ein først er ute :) er dåke flinke å gå på trilletur? Her har det vert veldig varierande. vetleguten sovnar ofte bare eg legg han ut i vogna, så då er det ikkje alltid motivasjonen er der for å gå tur! Men som sagt veldig kjekt når eg først er ute :)

går nesten hver dag, og går da minimum en time, helst to:) Noen ganger går jeg og kveldstur(da bare oppoverbakke før jeg går fort ned igjen)-men det er etter Ailo har lagt seg...

Jeg trillet ca halvannen time i dag, i pissregn og sur vind... Da syntes jeg at jeg var riktig flink! Prøver å få trillet en skikkelig tur 2-3 ganger i uke, hver dag er uoppnåelig..

Har vært alt for dårlig!! Ikke så glad i å gå i regnet...
Hadde en fin tur i går, og skal i morgen:)
Har ei nabodame som fikk noen uker etter meg som jeg har gått smmen med. Det er kjekkere å gå sammen;)

Veldig mye kjekkere, ja! Det er rett og slett gørrkjedelig å gå alene..

Prøver å trille en tur hver dag. Det har vi godt av begge 2. Triller da minst en time. Skal ikke si at vi får det til hver dag altså.. av og til er det godt å bare ta seg en dupp på sofaen også.

Er kjedlig ¨å gå alene ja, så da hører jeg på musikk, hører av og til ette guttn men han sover så godt på turer. Ellers er det ei som bor 10 min unna så hender vi går ilag-da er det godt å få skravla litt:P hehe

Vi holder på å klargjøre huset vårt til visning, og det er litt av en jobb å få ryddet bort mange års rot! Så det er ikke hver dag lange gåturer blir prioritert. Men det er veldig deilig når jeg kommer meg ut, jeg setter enda veldig stor pris på å kunne gå igjen etter 6 måneder mer eller mindre lenket til sofaen på grunn av bekkenløsning..

Back
Topp