Dagens trening

En tråd i 'Vi som slanker oss utenom slankekrigen' startet av FruFrøken1991, 11 Jun 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. FruFrøken1991 Forumet er livet Februar 2014 - Skjult forum Januarhula 2014 Februarlykke 2016

jeg må begynne å jogge. Gikk ned 7kg i januar/februar, og så var sesongen på jobb ferdig. Nå begynner kiloene å snike seg tilbake, og det orker jeg ikke :eek:

Starter med et mål om å jogge 2 ganger i uka, og tar evt flere ganger som bonus. Vil ha minst 20000skritt daglig. Tenker også å kutte ut sukker igjen, det er deilig når man klarer det :)

Hva er deres mål?

• Liker Liker x 2
  2. Musemor med tre søte små Ko-ko sa gjøken Marsmellows-15 VIP Aprilbarna`15

Prøver å få jogget tirsdag, torsdag og søndag, men ikke bestandig jeg klarer det på grunn av at jeg er en del på foretningsreise.

Foretrekker å være over 20.000 skritt om dagen, men ikke bestandig jeg klarer det.

Har som mål å komme over 6 mil. skritt i år, og minst 500.000 denne måneden.

Håper også på å gjøre et innhugg på de siste kiloene jeg mangler å gå ned

3. seilefru Elsker forumet Novemberlykke 2018 Himmelbarn Julikulene 2020

Mer hverdagsaktivitet. Er verdensmester i å sitte stille.

Så i dag har jeg klippet plenen frivillig. Haha.

4. Pusern Gift med forumet

Har som mål å trene minst 10 ganger i juni og få minst 500.000 skritt pluss gå ned igjen 3-4 kg jeg hadde tatt på i våres (etter å ha gått ned 22-23 kg for et par år siden).

Del denne siden