Dagens test *bilde*

ORIGINAL: NinaK78

Jeg vil tro det er positiv test. Men snuppa, kanskje på tide med en tur til legen, eller???[;)]

Drister meg til nok et forsiktig GRATULERER MED SPIREN[:D]

Går ikke til legen før jeg er sikker på enten det ene eller det andre, eller hvis dette fortsetter og mensen aaaaaaaaaaaaaaaldri dukker opp :) Her i gården så er det kun jordmor som gjelder, og dit går jeg i uke 12[8D]

ORIGINAL: siven79

En strek er en strek :)
Gratulerer så mye [:D]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: skibomsen

Den breie streken, er det kontrollstreken?

Mulig jeg er litt teit nå, men jeg ser ikke noen flere streker jeg..

ORIGINAL: Melines

Jeg ser en svak strek, men venter med å gratulere før det er helt sikkert[:D] Heier på deg!!

Samme her, krysser fingra!

Forresten, når jeg vippa på PC skjermen så jeg antydning til en strek ja![8D]

Litt gratulerer idag, og så gratulerer jeg på ordentlig når det ikke er noen som helst form for tvil...[:)][;)]

GRATULERER! En strek er en strek [:D][:D]

God morgen :)

I dag tidlig hadde INGENTING utslag, ikke el-test, ikke strimmel og ikke digital. Nå har jeg utslag på el-test men that's it.

Regner med at det som var der har falt bort helt av seg selv, det er jo ikke så uvanlig.

Nå skal jeg sette meg ned og vente på tanta, selv om det ikke kjennes ut som hun kommer med det første...

Åå så kjipt da... Men da er det bare å kjøre på m hanky panky etter tantebesøket denne mnd og så satser vi på det sitter om ca en mnd tl[;)] Lykke til!

ORIGINAL: Miss Fat

ORIGINAL: rilo

Jeg ser også en tynn tynn strek... Om du har fler strimmeltester,så er det jo bare og fortsette og ta de og se om streken blir sterkere etterhvert ja[:)] Og ingen svangerskap er like nei[;)] Jeg tror det blir ja på den digitale du tar når foreldrepengene kommer[;)] Krysser fingre og tær for det

Trodde jeg og sist, men når du har tatt 7 stykker på 3 dager og alle er like svake så trenger ikke det  bety noe. Hørte med flere veninner at de hadde aldri fått sterke streker på billigstrimlene...

jeg fikk sterkere for hver dag med de denne gangen..[:-] men MÅTTE ta en digital og[:)]

ORIGINAL: venter nr 5

Uff da..Masse klemmer fra meg.
Håper spiren sitter snart.

Back
Topp