Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herlig, gleder meg til jeg kan senke skuldrene og ta min siste test også. Når jeg er 6 uker skal jeg puste litt ut, da er jeg forbi de ukene jeg mistet sist, og første tegnet var jo at testene ble kjempesvake. Det sitter litt i en altså, selv om jeg egentlig lovte meg selv at jeg ikke skulle bry meg med det, så gjorde jeg det allikevel da testen lyste positivt mot meg.....sukk he heTok forresten de to siste teststrimlene jeg hadde liggende i dag. Måtte bare bruke de opp
En av dem dyppet jeg i ca 50% fortynnet urin, og likevel fikk jeg sterk og fin strek. Det må jo bety at innholdet av HCG er rimelig høyt nå
Da er det slutt på testingen her![]()
herlig, gleder meg til jeg kan senke skuldrene og ta min siste test også. Når jeg er 6 uker skal jeg puste litt ut, da er jeg forbi de ukene jeg mistet sist, og første tegnet var jo at testene ble kjempesvake. Det sitter litt i en altså, selv om jeg egentlig lovte meg selv at jeg ikke skulle bry meg med det, så gjorde jeg det allikevel da testen lyste positivt mot meg.....sukk he he
Så utrolig godt å høre 123kjør. Jeg føler også at det er annerledes denne gangen. Så har stor tro på at dette går riktig vei. Rart hvordan man kan føle slike ting men takk og lov for det egentlig. Skal bli gøy og se utviklingen fremoverNå har jeg ikke flere tester, og det er like greit, ellers blir det for fristende å fortsette å teste. Blir bare nervøs hvis en av dem en litt svak nå, selv om jeg vet at det sannsynligvis ikke betyr noe
Jeg ser også fram til uke 6, for sjansen for at det går bra er jo rimelig stor etter uke 6. Jeg skjønner at du bekymrer deg siden du hadde SA sist. Jeg hadde også SA i høst, var i uke 5+4 når det startet, men gikk i uvisse i nesten to uker etter det før kroppen ordnet skikkelig opp. Jeg er likevel optimistisk denne gangen for det føles helt annerledes. Jeg tror egentlig det gikk galt helt i starten sist, for jeg hadde også en blødning to dager før IKM og negativ test. Testet på nytt da jeg begynte å blø i uke 5+4, for det er helt unormalt for meg å blø midt i syklusen, og da først fikk jeg positiv test. Jeg hadde ingen symptomer den gang, så jeg tror egentlig ikke at jeg var kommet så langt som 5+4 når det stoppet opp. Kroppen brukte bare litt tid på å rydde opp...
Denne gangen har jeg i alle fall ømme pupper og kjenner at de har forandret seg allerede. Jeg har også fått mye sterkere tester denne gangenJeg har stor tro på at dette går veien nå
![]()
Jeg har og lagt merke til at det er ulike tider. Men det viktigste er jo at det begynner å slåDagens tekst og det som står på terminkalkulatoren er ikke det samme? På terminkalkulatoren står det at hjertet begynner å slå 10. februar, mens på appen min står det i morgen?![]()
5+4 er i uke 6Ej e 5+4 i dag
So spennande ♡ Trudde at hjerte ikkje bjynt å slå før uke 6 ej![]()
5+4 er i uke 6Da er du fem hele uker og fire dager inn i uke 6. Ikke lett å forstå seg på
![]()
E d foresten mulig å høre hjerte med et sann "lytte på hjerte" greie doktera bruka?![]()
Dagens tekst og det som står på terminkalkulatoren er ikke det samme? På terminkalkulatoren står det at hjertet begynner å slå 10. februar, mens på appen min står det i morgen?![]()
Nei, det er nok altfor tidligE d foresten mulig å høre hjerte med et sann "lytte på hjerte" greie doktera bruka?![]()