Dagens tekst på BV

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Dette stod på lillegutts side idag;

"Hvordan er barnets lynne? Er det lett oppfarende, sensitivt, utadvendt eller rolig? Først nå vil barnets grunnleggende temperament begynne å bli tydelig."

Jeg vil si han er en snill og aktiv gladguttemoticon  Han er skravlende og utadvendt, men likevel litt sensitiv for feks andres barnegråt. Han liker å både stille kosestunder og herlige herje-runder.

Hva slags lynne har deres barn?

Her liker hun rolige stunder og så er hun veldig gla i leke stunder og når vi lager mye bråk. Hun er veldig allsideig litta jente.

Jeg har en veldig nysgjerrig og oppvakt jente. Hun skal følge med på absolutt alt, og synes derfor at spising er ganske kjedeligemoticon Hun er ganske sosial, men er litt skeptisk av seg. Så det er veldig sjeldent at hun smiler til mennesker hun ikke kjenner så godt. Hun er ikke veldig lett å få til å le, men når hun først ler er det med hele segemoticon Hun liker veldig godt å bli herjet med, men hun er også glad i rolige kosestunder på fanget. Hun elsker å bli sunget for. Hun er ganske utålmodig, og vil helst at det skjer noe hele tiden. Så hun er ikke glad i å ligge og sitte aleneemoticon

*dreamer* skrev:
Jeg har en veldig nysgjerrig og oppvakt jente. Hun skal følge med på absolutt alt, og synes derfor at spising er ganske kjedeligemoticon Hun er ganske sosial, men er litt skeptisk av seg. Så det er veldig sjeldent at hun smiler til mennesker hun ikke kjenner så godt. Hun er ikke veldig lett å få til å le, men når hun først ler er det med hele segemoticon Hun liker veldig godt å bli herjet med, men hun er også glad i rolige kosestunder på fanget. Hun elsker å bli sunget for. Hun er ganske utålmodig, og vil helst at det skjer noe hele tiden. Så hun er ikke glad i å ligge og sitte aleneemoticon

dette er som å lese om gutten min detemoticon

Her er minsten en rolig og tilpasningsdyktig liten gutt. Merker han er mer tålmodig enn storebroren, der alt skulle skje NUH! når han bestemte seg emoticon

Mini her er en utrolig gladgutt! Er kjempelett å få til å smile og le. Har vist en gang og to at han kan bli redd fremmende. Men ellers kan han bli rolig rundt en fremmed di første 5 min, eller flau hvis en fremmed prøver å få ham til å le:-) Så kan han være veldig utålmodig hvis det gleder mat! Han elsker mat, og kan ikke få det fort nok. Han lager masse mmmmmm MMMMMM-mmmmm lyder mens han spiser. Å gaper før jeg har fått mat på en ny skje:-) han liker å leke for seg selv på gulvet, sitte på mamma og pappas fang, bli sunget for, danse og eeeelsker sitt eget speilbilde:-) så er han utrolig fasinert over tv! Sår jeg forran, så snur han seg for å kunne se forbi meg.. :-P Di gangene han blir fornærmet er hvis jeg at en eller annen grunn må gå ifra han mens han får mat. (må lage opp mer mat, hente våtservietter, dinger på døra osv.) Da gir han beskje at dette va skikkelig ukult mamma!!!! Merker at han er ganske bevisst på hva han vil, og gir beskje hvis det er noe som ikke passer han:-) Hvis han får det som han vil så kan han gå fra å sutre til å glise. Stråler ut fra øynene; Jeg fikk det som jeg ville!!! Jeg han mamma rundt lillefingeren! ;-D ...lille rampen min:-)

Back
Topp