Dagens tanker...

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jeg sitter her og tenker... Syntes alt er litt rart. Ingen blødninger eller så store smerter at jeg lider... I morra er jeg 6 uker på vei og kvalmen er ikke så plagsom heller... Men 6 uker og det går fortsatt utrolig bra??? Skal jeg virkelig få bli mamma etter 5 sa og en ma? Kan jeg begynne å bli trygg?
Jeg bare får det ikke til å stemme... Er jeg virkelig gravid? hehe Syntes det er så rart bare. De andre gangene jeg har vært gravid, har jeg begynt å blø tre eller 4 dager etter ikm... Men har som regelt ikke mistet føre uke 5... Sist jeg mistet var i mars i år... Det var så utrolig vondt. Jeg var 6+3 da lille spire datt ut.

Derfor er alt så uvirkelig for meg enda... Noe så rart... Glemmer til tider at jeg er gravid. jeg kan lissom ikke stole på sympromene eller åssen kroppen er om dagen... Uff... Kan ikke annet enn å glede meg til ul og se hva de ser der.... Men får ikke tanken bort fra at alt er så rart hehe...

Kan noen fortelle meg at jeg er gravid? Selv om jeg ikke har blødninger og frykter det værste? hihi

Kjære vennen!

GRATULERER: DU SKAL BLI MOR

Jeg er også sånn at jeg uroer meg over alt, og tenker på om det virkelig skal gå denne gang. Men som noen sa til meg, er det annerledes denne gangen, så kan det faktisk gå. Nyt graviditeten, slapp av;) (Lettere sagt enn gjort)

Du skal bli mor! Kos deg;)

Var forresten fantastiske frøken prøverpånummer3 som sa det=)

Hehe ja jeg lurer virkelig på når det går opp for meg... Håper virkelig det går bra denne gangen hehe... Men alt er rart hehe...

Det er sikkert vår tur denne gangen... Jeg får bare se å inse at vi virkelig gravide hehe

Skjønner hvordan du tenker, men vi får prøve å tenke positivt og at DENNE gangen skal det gå[:)]

Hvorfor skulle ikke vi klare det?! [;)]

Det kommer til å gå så bra, nadja[:D][:D]

Du skal bli mamma!! [:)][:)][:)]

Ja jeg får bare tenke sånn hehe... Skulle ønske sambo kunne være litt mer engasjert så tidlig som meg... Han sier han skal engasjere seg så for jeg er over uke 12... Og det er 6 uker og 1 dag igjen[:(]

kjenner igjen det asså. Jeg maser, nesten kjefter, på sambo for at han skal intressere seg litt mer. Han er den som er mest sikker på at det går bra denne gang, allikevel vil han ikke diskutere noe^^. De er rare disse mannfolka. Men tror de føler seg litt hjelpesløse også, siden de ikke kan gjøre så mye[:)]

Jeg ble så rørt at Jaybird husket noe som jeg sa:) Men du skal vite at jeg er utrolig imponer over hvordan du takler dette:) Du gleder seg over svangerskapet og er så lykkelig over å være gravid:) Denne gangen er det din tur til å bli mor:) Svangerskapet et helt annerledes enn de andre gangene når du mistet:) Du har ingen blødninger og alt ser lovende ut:) Så Kos deg masse og jeg gleder meg til du har vært på ultralyd og kommer tilbake med gode nyheter om at du har sett et bankende hjerte:)

Klem:)

Hehe.... Ja <3

Back
Topp