Dagens syting og klaging...

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Dagen startet aldeles fortreffelig med at jeg fossblødde neseblod i dusjen. Jeg har tidligere blødd litt når jeg snyter meg, men nå bare rant det. Selvfølgelig måtte jeg jo dusje ferdig og tørke meg før jeg kunne finne fram dopapiret og legge meg litt nedpå. Men da ble jeg bare skikkelig kvalm av alt blodet i halsen, og måtte opp og harke og spytte og skylle munnen, og da begynte det bare å blø igjen. Blæh, jeg hater å blø neseblod! Jeg føler enda at jeg har en klump med koagulert guffe i halsen, og føler meg litt kvalm av den grunn, også tør jeg ikke å snyte meg i tilfelle det starter på nytt igjen. :eek:

Deretter klarte jeg å få skikkelig vondt i hofter og bekken etter tre usle, små timer på jobb i rolig tempo. Jeg trodde denne arbeidsdagen skulle gå kjempefint etter å ha slappet av i to dager nå, men der tok jeg feil. Blæh, nesten tre måneder igjen til permisjonen starter, og jeg som hadde et håp om å greie det uten sykemelding. Vi får nå se, kanskje jeg må bite i det sure eplet etterhvert... :angry3

Huffameg :-( hørtes ikke ut som en kjekk dag nei!

Vi får håpe på at det blir bedre og at dette kun var et engangstilfelle...

Lykke til - og god klem sendes til deg :-)

Finn sofaen og ta en velfortjent hvil! Is på nesen kan hjelpe.

Håper bekkenet går over :)

Usj... Hørtes ikke noe særlig ut nei! Håper at det kun er i dag ;-)

Huff da,hørtes ut som en mindre kjekk dag :( Håper det har gått bedre og dagene blir bedre :)

Uff.. hørtes ikke godt ut. Kjedelig når dagen begynner dårlig. Er det vanlig å blø letter neseblod i sv.skap? Har ikke blødd slik som du forteller, men litt der jeg kjenner det renner..... :confused:
Håper bekkenet også bare hadde en dårlig dag i dag ig at det ikke fortsetter.

Høres kjedelig ut!
Håper det går fort over, og at du er bedre i morgen! :-)

Back
Topp