Dagens syteinnlegg..

Medkrøllethaleognese

Andre møte med forumet
føler jeg meg som en flodhest med hengepupper... Herregud. Hater følelsen. Kan ikke gå uten bh lengre (Altså, bare hjemme). Puppene bare slenger og henger der. Fytti. 

Så nå sitter jeg i joggebuksa og glaner her inne da. Gah, skjønner ikke folk som klarer å gå rundt i jeans når de er gravide, OG se fantastiske ut. Jeg er ut som en dass! 

Er det virkelig så ille?:) Du er nok kjempefin selv om du føler deg ræva selv:)

Stakkar!
Er nok bare du selv som synns du ser sååå fæl ut vet du !

Haha! :-) Bare vent noen måneder du... DA føler du deg ihvertfall ikke sexy!
Men: Det hjelper å ta på seg noen klær som faktisk passer! Og de har noen fine jeans på mamma-avdelingen også. (Som ser ut som heeelt vanlige jeans!:)

Haha :P Takk for den. Har ei fra før, så veit følelsen. 

Jeg har klær som passer. Syns bare alt ser heeelt forjævlig ut om jeg kan bruke det ordet. Føler meg faktisk ikke vel eller fin i NOE. Ikke joggebukse engang. 

Så er ikke det at det ikke passer, så veit ikke helt hva jeg skal finne på for å få tilbake den "freshe" følelsen. Hmm. Må vel vente noen mnder til tenker jeg :( 

Samboern sier han ikke ser noe, men målebåndet sier noe annet. Dette da kun rundt nederste del av magen! Hmrf. 

Men han jobber uansett hele tiden. 08-23 hver dag så han ser vel med søvn-øyne :P

Takker alle dere søte, håper ingen av dere har samme følelse som meg om dagen :/ 

Back
Topp