Flangre
Elsker forumet
Da har jeg vært til kontroll hos fastlegen. Han er en merkelig skrue, og jeg pleier ikke å få så mye ut av disse timene, men greit med en sjekk. Hadde ett håp om å få høre 2 små hjerter slå, siden jeg har vært litt bekymret den siste uken siden jeg bare har kjent liv fra en av dem. Kontrollen gikk forsåvidt bra, men han fant bare 1 fosterlyd!! Han tok det ikke så tungt, men jeg ble jo ikke akkurat beroliget!!! Dro hjem og ringte til jordmor istedet jeg
Har ikke vært til jordmor dette svangerskapet, da jeg ikke fikk time før i uke 24, men hadde henne forrige svangerskap og hun er bare super. Hun ville ikke ta meg inn og lytte, da hun mente det var fryktelig vanskelig å finne begge to så tidlig. Hun ville ikke ha lyttet i utgangpunktet heller så tidlig. Men fikk pratet ordentlig og det føles mye bedre nå. Måtte bare ringe tilbake dersom jeg ikke fikk ro, og hun mente også at jeg kunne ringe til sykehuset og høre om jeg fikk fremskyndet UL-timen jeg har i neste uke. Følte meg litt hysterisk gravid der og da
Men jeg tror jeg er nok beroliget til at jeg skal klare å vente i 6 dager på UL. Er jo uansett ikke stort å gjøre så tidlig :) Ble litt langt dette, men det var godt å få det ut :)