Dagens sukk... :/

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hvorfor så vanskelig å forstå at man ikke alltid får barnevakt til å feste?
De få gangene vi ser disse menneskene forventes det at vi alltid skal stå klare.
Kan telle på null fingre hvor mange ganger de selv har tilbudt å være barnevakt.

Det er ikke lett å være første i gruppa som fikk barn, selvom det nå er maaaaange år siden.
Og vil ikke sende bort nå som hun akkurat har fått vite nyheten, og helst bare vil nyte julen sammen med oss. Syk i tillegg stakkars så hun vil jo ha oss i nærheten.
Invitert de hjem til oss, men er ikke godt nok uten fest..

Flere som har det sånn?
Skuffe "venner" eller datter?

Denne julen har blitt annerledes enn ventet. Trenger positivitet! :-)
Gleder meg til jenta vår er frisk igjen, og mer klar for storesøsterrollen. :-)
Og til jordmortimen i januar. :-)

Huff da. Det hørtes ikke noe kjekt ut. Heldigvis har ikke vi hatt det sånn. De aller fleste vennene våre har barn så her er alle i samme situasjon. Rart at vennene deres ikke synes det er okei å være hos dere uten at det blir fest da, hvertfall hvis dere ser de sjeldent. Er det lov å spørrprøveordning gamle de er? Jeg for min del ville vært hjemme med datteren vår. Det høres jo ut som om hun trenger dere ekstra nå rett etter at hun har fått vite om den nye som kommer. Sender deg en god klem! Jeg tenker som så at om vennene deres ikke kan være med dere en kveld uten fest, så er de ikke gode nok venner til at dere trenger å anstrenge dere for å være med de. :) håper dere får en fin kveld, med eller uten de andre :)

Det der ville jeg ikke kalt for mine beste venner.
Hvis de kun kan være med dere for å feste, nei da er de ikke venner i mine øyne.
Jeg hadde ikke vært i tvil, og valgt å være med min datter :love7

Jeg hadde definitivt valgt å være hjemme med barn, særlig siden det er jul og hun er syk. Hvis ikke vennene har forståelse for det, så synd for de. Livet er mer enn fest (selv om det iblant er hyggelig med en fest).

Jeg ville valgt å bli hjemme, og det kan jeg si selv om jeg ikke har noen barn enda.
Og forstår veldig godt de som velger barna fremfor fest!

Back
Topp