Dagens store utfordring..

FruA

Mamma til 3 :)
Oktobermirakler 2013
Og jeg begynner å bli lei den :/

Så snart jeg er oppe starter en febrilsk jakt på noe jeg kan orke å spise, ellers blir jeg så gruelig kvalm.. Det er ikke alle dager det er like lett, feks i dag - med nesten tomt kjøleskap og tomt for knekkebrød... Fikk i meg en skive til slutt, men er jammen ikke lett!

Det er jo gode tegn på at ting er normalt da, men må si jeg gleder meg til maten ikke blir en sånn utfordring! -Heldigvis, må jo si det, resten av dagen er betraktelig lettere enn før, det er jeg glad for! :)

Dagens syt :P

Jeg passer på at jeg får handlet det je g kan tenke meg å spise, så har jeg alt fra frukttiø yoghurt klart når eg står opp;(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hehe, helt enig. brød for meg er ikke no problem som regel, men pålegg er litt værre. blir liksom uggen av alt :P hehe

Håper du finner noe å spise :)

Jeg har to-tre ting som vi må ha i hus så jeg vet jeg har noe jeg får i meg, ellers forverrer kvamen seg. Skal ikke være enkelt dette her...Men satser på at vi alle kommer i fin form etter uke 12 ihvertfall :)

Det skal ikke bare være enkelt :P
Godt du fikk i deg litt etterhvert, håper disse første 12 ukene flyyr...

har du forsøkt ristet brød med noe lett og/eller salt pålegg på? det er det som har reddet meg mange morgener de siste ukene :-)

Takk for forslag :) Brød funker dårlig, dessverre, har ikke prøvd toast da.. Er ettersmaken som er ille for meg, alt har så rar ettersmak for tiden, kanskje det bare er meg egentlig :P

Men nå har jeg kjøpt inn knekkebrød og epler og hadde en go`morgenyoughurt til lunsj, så da ordnet det seg ;) hehe :)

10+6 i dag, så det nærmer seg jo fryktelig at jeg er ferdig med disse 12 første ukene da :)

ja jeg har også slitt en del med brød, men fant ut at det gikk bedre når det var ristet og det gikk bedre med toast og knekkebrød :-)

godt det ordnet seg hvertfall :-) kjedelig når det er så vanskelig med mat, jeg har lyst å spise hele tiden i tillegg, både sulten og lyst på mat liksom, men ingenting som frister og da er det vanskelig... men her fuker det bl.a med ristet loff med kaviar hehe så går mye i det for tiden...

Back
Topp