Dagens store spørsmål: Hva er du mest redd for???

Escuro

Forumet er livet
Hvilket scenario har du MINST lyst på???

flat og firkantet kjerringrumpe :( vil jeg ikke ha[:(] da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :P ingen stramme bukser lenger da hvertfall :P

Haha[:D]
her var det vanskelig å velge!

Men å miste 4 fortenner må vere ganske ille.. det andre kan en vertfall sjule...

[:D]ser at ingen har valgt blodige hemorider.. hihihi, mange som kjenner seg igjen i den eller??

va fryktelig vanskelig å velge mellom magen, brysta og lukkemuskelen ;)

ORIGINAL: sjukesøster

va fryktelig vanskelig å velge mellom magen, brysta og lukkemuskelen ;)

jah, sleit litt med å velge jeg også :D hehe..

jeg har faktisk ikke klart å ta en avgjørelse selv [8D]

At magen skal rekke ned til knærne

...Såg ei dame i Valetta som tissa seg ut midt på gata... Ho lo, så såg ikkje ut som det var så ille å "lide" av... Men *bank i bordet* har overhode ikkje lyst til å ha det problemet heller!! [:-]

Klarer ikke velge jeg! ( men så er jeg jo tvilling da..valgets kval)

Men lukkemuskelen ( både 1 og to) må være tragisk!!! Men alt kan jo egentlig fixes på da. Så om en har tid og penger så går jo alt??? Men tror egentlig jeg hadde syntes den mopedbarten var verst jeg! For den er jo ikke like lett å bli kvitt?? Så at de i england selger en medisin som kvinner skal få sexlysten tilbake av, men bivirkningene var blandt annet hårvekst ( som ikke forsvant)..Det hadde jeg slitt mer med enn hengepupper og sånn.. Tenk da.. ha en skikkelig svart bart![:'(]

ORIGINAL: juneb

flat og firkantet kjerringrumpe :( vil jeg ikke ha[:(] da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort :P ingen stramme bukser lenger da hvertfall :P

Enig!![:o] Hvorfor blir den egentlig flat og firkantet?? Litt for mye sitting opp gjennom årene??[8D]

Herreguud for et vanskelig valg[&:] Kjenner jeg blir litt svett ved tanken på alt det der[8D] Må nok ta natten til hjelp før jeg bestemmer meg[:D] Hehe...

ORIGINAL: Siren01

ORIGINAL: juneb

Enig!![:o] Hvorfor blir den egentlig flat og firkantet?? Litt for mye sitting opp gjennom årene??[8D]

vet ikke[:-] men skulle gjerne visst! for da hadde jeg ikke gjort det[8D] uff...

ORIGINAL: Macette

Men lukkemuskelen ( både 1 og to) må være tragisk!!! Men alt kan jo egentlig fixes på da. Så om en har tid og penger så går jo alt??? Men tror egentlig jeg hadde syntes den mopedbarten var verst jeg! For den er jo ikke like lett å bli kvitt?? Så at de i england selger en medisin som kvinner skal få sexlysten tilbake av, men bivirkningene var blandt annet hårvekst ( som ikke forsvant)..Det hadde jeg slitt mer med enn hengepupper og sånn.. Tenk da.. ha en skikkelig svart bart![:'(]

Hahaha!!! Hva hjelper det om dama får sexlysten tilbake, om hun får så mye pels at mannen mister sin sexlyst??? [:D]

ORIGINAL: Escuro

Men lukkemuskelen ( både 1 og to) må være tragisk!!! Men alt kan jo egentlig fixes på da. Så om en har tid og penger så går jo alt??? Men tror egentlig jeg hadde syntes den mopedbarten var verst jeg! For den er jo ikke like lett å bli kvitt?? Så at de i england selger en medisin som kvinner skal få sexlysten tilbake av, men bivirkningene var blandt annet hårvekst ( som ikke forsvant)..Det hadde jeg slitt mer med enn hengepupper og sånn.. Tenk da.. ha en skikkelig svart bart![:'(]

Hahaha!!! Hva hjelper det om dama får sexlysten tilbake, om hun får så mye pels at mannen mister sin sexlyst??? [:D]

Nettopp!! En kan jo fortsatt føle seg kvinnelig om en har litt hengepupper eller flat rompe, men en sort bart midt i trynet.. den er lei... "- hallo jeg heter trond" liksom..tror mannfolket her hadde snudd i soveromsdøren da!!! [:D]Tenk alle de damene som driver med kroppsbygging og tar anabole steorider da... Stinn i mannlige hormoner.. så blir de skikkelig mannete med 10 cm lang klitoris... Usj.. at noen gjør det frivillig!!!!!!![:'(]

Nettopp!! En kan jo fortsatt føle seg kvinnelig om en har litt hengepupper eller flat rompe, men en sort bart midt i trynet.. den er lei... "- hallo jeg heter trond" liksom..tror mannfolket her hadde snudd i soveromsdøren da!!! [:D]Tenk alle de damene som driver med kroppsbygging og tar anabole steorider da... Stinn i mannlige hormoner.. så blir de skikkelig mannete med 10 cm lang klitoris... Usj.. at noen gjør det frivillig!!!!!!![:'(]

"Hallo jeg heter trond" liksom.. 

Hahahaha!!! Apropos kroppsbygning og boler... En kompis av meg la ut dette bildet og tagget meg på facebook, så folk som ikke har sett meg på mange år må jo begynne å lure (Kunne tenke meg å stramme opp kroppen riktignok, men det får da vitterlig være grenser. Hun dama her har dradd det litt langt):

Back
Topp