Dagens smarte triks

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Sette steketermometer i flasken med MME mens den står i kjøleskapet for å kjøle seg litt ned slik at man slipper å sjekke den hele tiden.

Har du noen smarte tips andre kan ha nytte av?
temp.jpg

Ikke akkurat hjernekirurgi, men vi svøper baby om hun ikke klarer å roe seg ned på vanlig vis :) det finnes videoer på nett hvor man kan se hvordan man gjør det på en trygg måte. Ikke svøp babyer for første gang om hun er over to måneder, og la bena være løse. Vi hysjer også kraftig mot øret hennes om hun skriker, da roer hun seg veldig fort og vi kan gå over til triveligere bysselyder frem til flaska er klar :P Vi har også lastet ned en White Noise-app, veldig hendig om man ikke orker å hysje så lenge.

Ikke akkurat hjernekirurgi, men vi svøper baby om hun ikke klarer å roe seg ned på vanlig vis :) det finnes videoer på nett hvor man kan se hvordan man gjør det på en trygg måte. Ikke svøp babyer for første gang om hun er over to måneder, og la bena være løse. Vi hysjer også kraftig mot øret hennes om hun skriker, da roer hun seg veldig fort og vi kan gå over til triveligere bysselyder frem til flaska er klar :p Vi har også lastet ned en White Noise-app, veldig hendig om man ikke orker å hysje så lenge.
De syns eg er en super tips. Eg svøpte eller Va de heter jenta me nær hon var liten.l henne ned å hon somna sov många timmar. Så de kommer eg gjøra med nr 3 og :-)

Sikkert mange som gjør dette :) men ofte når lille ikke vil sove om kvelden. Så har jeg lagt en genser eller noe i senga hans som jeg har hatt på meg :) da har han slokna med en gang.

Back
Topp