Dagens smarte idé...

*MissMe*

Gift med forumet
Ble lei av å høre på spikringa til mannen så kledde på ungene alt de har av vintertøy og ull([8D]) og kjørte til byn for å være med i Nissetog og julegateåpning. 5 minus og stiv kuling.. Joda, de fleste hadde vel holdt seg hjemme, men men..
A fikk godteri av julenissen og vi dansa rundt det store juletreet og sang julesanger!![:D][:D][;)]
Nå er det full fyr på gassovnen for å få varmen i oss igjen..

Brrr....

Lille Marihøne var ihvertfall god og varm..[;)]

Tenker A var rimelig fornøyd med den ideen! [:)] Moro å ut på en slik opplevelse da!!

Du er tøff som tar de med på farten sånn med lille Marihøne. Jeg var så pysete i begynnelsen. Har vel ennå aldri prøvd å ha med begge i matbutikken en gang når jeg er alene... men hadde jeg måttet hadde jeg jo gjort det selvfølgelig [:)]

Jeg syns det hørtes koselig ut! [:D]

ORIGINAL: Magda Green

Tenker A var rimelig fornøyd med den ideen! [:)] Moro å ut på en slik opplevelse da!!

Du er tøff som tar de med på farten sånn med lille Marihøne. Jeg var så pysete i begynnelsen. Har vel ennå aldri prøvd å ha med begge i matbutikken en gang når jeg er alene... men hadde jeg måttet hadde jeg jo gjort det selvfølgelig [:)]

Kunne jo bare kjørt hjem og sendt mannen ned da, men når jeg likevel var der så.. Er 10km til butikken fra her vi bor.
Men det gikk fint helt til det rekespannet gikk i gulvet, da var hun sur og grinete resten av veien..[&o]

brrrr hørtes kalt ut[&:] selv løp vi inn i bilen og derifra innibutikken og så hjem igjen og det var så skiiiiitkalt!![&:][&:][&:] fyttigrisen så kalt det er ute!

Back
Topp