Dagens små gleder :0)

Lionne

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Endelig har mye av energien min returnert til meg, og vi har kommet godt i gang med å rydde klart rommet vi skal ha til barnerom.
Nå har jeg satt meg ned i sofaen, og ser på Pride and Prejudice.
Og ikke minst i morgen er det fredag...
emoticon

Noen fler som vil dele dagens gleder?

Ohh..elsker pride & prejudice :) Lillesnuppa mi har planleggingsdag i bhg så vi har vært i svømmehallen...hun kosa seg skikkelig, så det var jo veldig gøy :) En annen liten glede jeg nyyyter nå er olden m eplesmak...haha..jeg er hekta! Mmmm...

dagens høydepunkt var når kjæresten laget middag til meg. Pasta med dolmioglass med ekstra krydder og kjøttdeig. Han hadde til og med hvitløksbrød til! MMMMM det smakte helt nydelig!!!

akupunkturen har idag gitt meg litt ekstra energi, så jeg har beholdt faktisk 3 måltid. og jammen har det kommet en kul på magen!! :)

Jeg får masse gratulasjoner på jobben etter jeg fortalte om graviditeten sist uke :)

Har også vært å hilset på en liten baby-gutt ikveld, og det var veldig koselig å holde en så liten igjen :)

Og så er det første dagen på over en uke som jeg ikke har hatt vondt i hodet :)

Sitter her og drikker en kopp kakao med krem, og gleder meg over at arbeidsdagen snart er over :0)

Etter å ha tatt meg to egenmeldingsdager fra jobb har jeg endelig hatt såpass med krefter at jeg har orka å gjøre noe lite her hjemme og i tillegg laga skikkelig middag til vesla. I morgen er det tid før første legetime ( er 14 +2  i dag ), vurderer å høre om jeg kan få en sykmelding, evt gradert sykmelding slik jeg kanskje kan begynne å få gjort litt hjemme igjen... Sambis reiser mandags morgen og kommer hjem fredags ettermiddag hver uke og med en på 2,5 er det nok å gjøre for en som knapt har energi nok til å ta en dusj :P

I dag er dagens glede at denne arbeidsdagen er over, og jeg har fremdeles energi til å gjøre noe fornuftig på ettermiddagen!! Woho!

Det blir å rydde videre på rommet til babyen det :) Masse som skal ut :)

Det er litt synd å si men ofte er middager, frukt og sjokolademelk mine høydepunkter for tiden, og selvfølgelig når jeg kjenner veslefrøken beveger seg;-D

No har eg en pita-pizza i ovnen :)

Pitabørd med sterk salsa, ost og skinke inn oven.. heilt frelst på det fortida! Spiser sikkert 2 om dagen vertfall :)

Back
Topp