Dagens skravletråd 2. mars

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Nå ble nesten Tinamor sin tråd en slik tråd, men tenkte vi kan ha en til. Nå i konkurransetida er jo alle tråder velkomne. Vi må ha en slik hver dag!

Hva gjør du i dag/har du gjort/skal gjøre?

Vi har vært på det lokale kjøpesenteret og vaska bilen. De har sånn "lever bilen her mens du handler så vasker vi den både utvendig og innvendig", relativt billig og veldig god service. Andre viktige ting var å hente linsene mine der og Iver ville ha lunsj på Subway. Han ELSKER Subway! Så ble lunsj der, etterfulgt av en is. Fikk kjøpt mange barnebøker til 39,- pr stk (tenker på gaver til vennene til Iver, bok er bra gave!) og en cubus "harems" bukse til meg, elsker de nå som jeg er gravid!

Etterpå ble det ukeshandling på Rema, hadde som mål å komme under 1000,- for denne måneden er litt knapp.. Og med pantelapp ble det 920,-! Yey!

Så var gutta ute i sola og lekte litt, jeg drakk kaffe i solveggen :)

Nå sitter jeg her litt før husarbeid, lasagnelaging og lørdagskosekvelden begynner. Er ingenting på TV (tror jeg), så mulig vi leier en film på Apple TV (iTunes).

Er veldig gled i helgene:) spes nå når jeg er hjemme:) begynnte dagen med deilig frokost, så litt kosetid på sofan før vi kledde på oss og gikk ut:) lekte og hjalp mannen litt med snekkring:) nå er det avslapping på sofan før jeg skal begynne på middagen:)

Jeg har bakt brød og muffins, og sambo har vært på butikken og handlet for meg :) Han har også begynt sånn smått med klesvasken og støvsuging på stua, så idag er jeg temmelig fornøyd :) Skal få støvsugd første etasje idag, så er jeg fornøyd (vi er begge sykemeldt med influensa :P ).

Alene med en på 4 og en på 2 i helga...med kynnere, kvalme, halsbrann og lett bekkenløsning. Jaja, får gjøre det beste ut av det :D Nettopp vært på butikken, spist en liten middag og nå leker barna doktor.

Resten av helga håper jeg forløper stille og rolig ;)

Vi har vært på skravvlebesøk i drittværet. Det regner og sludder om en ann. Helt forferdelig vær faktisk.
Så nå er vi hjemme og holder på å lage lørdagspizza :)

Tok igjen litt søvn på morgenen,som førte til at dagen ble noe forskøvet. Så kom junior oppi senga og ville lese bok,så da gikk det enda en time ;)
Så skulle jeg bare stryke før jeg skulle spise,og før jeg visste ordet av det var klokka halv 2 :rolleyes:
Etter en tur på butikken med junior som bare måtte ha havregryn med melk,(siden vi ikke hade melk) fikk jeg da endelig kommet meg avgårde og sitter på kafé. Har dytta i meg en frappé og et browniestykke så nå lurer jeg på om jeg orker middag i kveld :p

Vært på bytur med jentene mine og rakk akkurat hjem til å se innspurten på damenes 3 mil. Bakt brød.
Skal på tapas-aften med venninner i kveld så må vel begynne å lage litt mat snart (alle bringer litt hver). Begge ungene skal overnatte borte og mannen er bortreist på jobb. Nå er ungene ute å leker og jeg vurderer å løfte meg opp fra sofaen. Vil ikke, men må vel :D

Vært på bytur med jentene mine og rakk akkurat hjem til å se innspurten på damenes 3 mil. Bakt brød.
Skal på tapas-aften med venninner i kveld så må vel begynne å lage litt mat snart (alle bringer litt hver). Begge ungene skal overnatte borte og mannen er bortreist på jobb. Nå er ungene ute å leker og jeg vurderer å løfte meg opp fra sofaen. Vil ikke, men må vel :D

Å,det hørtes koselig ut med tapasaften :)
Men hva spiser man da,som gravid? Syns alt det beste med tapas er det vi ikke kan spise :p

Jeg har vært på kjøpesenteret og jeg fikk faktisk endelig kjøpt meg en jakke!
Den var ikke sort som jeg ville ha, men mørkeblå. Og den passet fint.
Tror det var meningen at det skulle være en sånn litt oversizejakke, så jeg var fornøyd da jeg måtte gå ned 10 størrelser for å finne en som passet meg så ikke jeg bare så tykk og uformelig ut :D

Ooooog der var det bare å vifte med det hvite flagget. . Gåen! Ligger på sofaen med vondt i bekkenet og holder på å dø hver gang jeg hoster. . Men første etasje ser ikke så verst ut nå, og kjøkkenet er rent og ryddig, så jeg trenger ikke å skjemmes når søstrene til sambo kommer innom ikveld :-)

Jeg ar vært på shopping med mamma, mens ungene koste seg hos farmors si:p så var vi i selskap hos nivøen min og barna storkoste seg, nå er det tid for taco og kos:)

Jeg har vært hos ei venninne idag og farga håret. Herregud så deilig og ikke ha etterveksten ned til øra!! :p
Spist hvit sjokoladebrownies og drukket limonade. Nå har jeg helt syk halsbrann, kan d være pga limonaden? Håper ikke det, for den var utrolig god! :p

Og her vil visst ikke minstemann sove, selv om han ikke sov dubben på dagen i dag :confused005 Og størstejenta hoster så stygt :( Dette blir litt av en kveld/natt tror jeg :(

Her har vi gått på skitur for så å gå på skøyter.. brent bål hvor vi grillet ostesmørbrød, pølser, fiskekaker og vafler.. Ogselvfølgelig kaffe til mannfolka.. så pizza hos svigermor til kvelds. Nå skal jeg prøve å strikke litt, hvis henda mine godtar noen runder...mens mannfolket ser på James bond på tv..

Vis vedlegget 6269
Dette koser vi oss med i kveld! Og dip! Yummy!

Ååååååh!! Nam!

Vi har laget den der nye forma til stabburet idag. Med kylling og bacon. Den var for det første svindyr! 75kr! (Så ikke før jeg kom til kassa). Og kyllingen var kjempe tørr. Orka liksom ikke lage noe selv, men angrer på det nå. SKUFFA.

Å,det hørtes koselig ut med tapasaften :)
Men hva spiser man da,som gravid? Syns alt det beste med tapas er det vi ikke kan spise :p

Mmm, var veldig hyggelig og masse god mat. Jeg spiste kjøttboller, vårruller, bruschetta, foccatia, aioli, tatziki, salater, melon, dadler surret i bacon og salte poteter m.m. Droppet bare skinka/ spekemat og alkoholen. Satt til bords fra 20.30 - 02.30. Godt jeg kan spise mye uten at det vises på magen :)

Back
Topp