Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
er på jobb nå jeg.... vet ikke helt hva vi skal gjøre i kveld. jeg skal nok ha meg en liten spasertur - har komt meg ut nå de siste to kveldene - så skal prøve å fortsette med det. I morgen skal jeg og lille-gutt treffe en venninne som har en sønn på samme alder som min. på kvelden i morgen skal jeg på fest til ei venninne som det er lenge siden jeg har besøkt. *gleder meg til det*
søndag blir nok bare å slappe av tenker jeg.
Senge kos i dag. Er fortsatt ikke i form og nå begynner jeg å bli lei.
Har ingen store planer for helgen, men må finne på noe sammen med lille gutten så han ikke kjeder seg helt i hjel. Får se om vi kan dra på noe lekeland greier eller noe.
jeg kjøpte seaband på vei hjem fra jobb, og ser ut som det kan virke litt her ja! Kjempeglad, den kvalme følelsen er helt borte til tider [:)]
Krysser fingrene for at det holder seg!
Ellers blir det bare å slappe av på sofaen idag, og imorgen skal jeg på åpen gård med søstern min og hennes snart 2 år gamle sønn! Gleder meg masse til det, skal ta en haug av bilder!