Dagens sjokk!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Når har dere fått mensen igjen etter fødselen eller tidligere fødsler? Jeg fikk sjokk i dag når jeg så at tante rød hadde tatt turen igjen, nøyaktig 7 uker etter tuppa ble født:p

oi det var tidlig! sist fikk jeg den etter 6mndr, denne gangen skal jeg ha spiral så får vel den når spiralen settes inn tenker jeg : /

Det var tidlig, men samtidig så er det jo også mange som får barn med under 1 års aldersforskjell så det er nok ikke helt uvanlig heller.
Mener det har tatt over 6 mnd før jeg har fått den tilbake (husker ikke nøyaktig når) men da har jeg fullammet førstemann i 6 mnd og andremann i 4 mnd og ammet begge i 11 mnd.

Kjipt! Jeg har p-stav nå og håper at tante rød aldri dukker opp. Etter forrige fødsel brukte jeg ceracette minipiller og så aldri noe til mensen før jeg sluttet med pillene.:)

Må vel legge til at jeg aldri har fullammet pga tidlig brystbetennelse, og sluttet å amme/pumpe etter to-tre uker:p Jeg trodde heller ikke den skulle komme så tidlig, og hadde ingen forvarsel:p ikke smerter eller noen ting:p

Jeg fullammer og fikk mensen igjen etter 5 og en halv uke. Samme skjedde forrige gang. Veeeeldig kjedelig, menmen..

Fikk min etter 5 uker

oj det var tili ja:-) jeg fikk det ei stund etter jeg slutta å amme sist,så snuppa var vel rundt året når jeg fikk den sist,. satse på det denne gangen her å. så godt å slippe ditte mensen styret:-)

Back
Topp