Dagens senk-skuldrene-råd

lenemor

Forumet er livet
For vi er nok mange som stresser med at nå er det mandag, det er rotete etter en helg med mann og barn hjemme i fri utfoldelse, og nå må vi ha det ryddig... tenk om det atpåtil skal komme gjester.... [&:]

Så.. her er mitt tips;
overflaterydding; sleng leker i lekekasser, brett pledd og legg puter pent i sofaen, få unna aviser og annet papirstyr som ligger rundt, altså fjern det som gjør at det ser rotet ut (om ikke annet så legg det i en skuff eller et skap til sortering og endelig opprydding i morgen eller en annen dag)
Bak kjeks - bare lukten av nybakte kjeks gjør at folk tenker at det er rent og pent  hos deg - man slapper av... [:D]

Og siden dette funket som bare fy for min del så tenker jeg at det gjør det for dere også... og hvis ikke, kom gjerne med deres tips for å senke skuldrene

(her er forresten en oppskrift på dagens kjeks, vidunderlig gode!!)

De kjeksene så jo bare aldeles nydelig ut [:D][:D]

Fikk telefon fra huseier.... De kommer etter påske og river kjøkkenet, så her står litt av er projekt for døren: organiser kjøkkenutstyr i esker og lev i kaos 14-dages tid. Men SÅ er det ingen unnskyldning for å ha kaos på kjøkkenet, for da blir det NYTT. Tenk seg, jeg skal få nytt kjøkken!

Var ikke helt relatert til tråden...

Men jeg leverte selvangivelsen nå. Så derfor er mine skuldre senket.....

Nytt kjøkken blir deilig Olive, selv om opptakten kan bli noe slitsom. Det blir grilling på dere i et par uker da [;)]

ORIGINAL: lenemor

Nytt kjøkken blir deilig Olive, selv om opptakten kan bli noe slitsom. Det blir grilling på dere i et par uker da [;)]

Jepp. Kjøpte heldigvis en bra Weber gass-grill siste år. S¨nå skal jeg eksperimentere litt mer med den. blir litt kjekt det.

Skal jeg fortelle hvor gode kjeksene er? De er så gode at en av mine kollegaer spurte meg når vi skulle gifte oss da jeg snakket med han i dag... fordi jeg hadde tatt med meg noen kjeks til dem som var på vakt da jeg var oppom jobben i går [:D]

WOW!! Tror jammen meg at jeg skal printe ut dette og henge det på innsiden av skapene (der er nemlig der alle mine oppskrifter henger.. så vet dere det! hehe)[:D]

Takk for tipset om overflaterydding!!! Det funket!!![:D] Jeg fikk ikke vasket huset forrige uke, fordi jeg lå med omgangssyke, så igår "overflateryddet" jeg, litt nye duker etc, og vips, så så det rent og fint ut![:D]

Back
Topp