Dagens søm:)

Spiremor

Forumet er livet
VIP
Først ut idag var montering av armer på denne kjolen

Så satte jeg meg til å montere ribb på disse buksene...

mens jeg broderte på disse skjerfene...

*noterer ned på lista som skal sendes til nissen; ønsker lignende kjole i sort*

Bukser under veis? får vi dem med til Usa?[;)]

den største her er din;) også har jeg en til helt ferdig, jeg kan sende de med posten i morgen om du vil. Så får du hvertfall de med:) også har jeg den tredje nesten klar. mangler bare ribb. Og de to siste har jeg forandet planene for så de tar litt lenger tid, men jeg tror du blir knall fornøyd;)

ORIGINAL: litefrø

den største her er din;) også har jeg en til helt ferdig, jeg kan sende de med posten i morgen om du vil. Så får du hvertfall de med:) også har jeg den tredje nesten klar. mangler bare ribb. Og de to siste har jeg forandet planene for så de tar litt lenger tid, men jeg tror du blir knall fornøyd;)

jeg reiser ikke herfra før torsdag neste uke, så du har vel ganske greit med tid? bare vent til du har dem ferdige alle sammen da[;)] hvem vet-kanskje vi kunne rota oss til å treffes før den tid?! Julian har planleggingsdag torsdag og fredag denne uka...

torsdag og fredag har jeg fulledager på jobb:( Og til helgen er det messe og jobb.. jeg får nok ikke alle fem ferdige, men jeg får den siste av de "vanlige" ferdige før helgen:)

Back
Topp