Dagens Rose

GravideMeg

Forumet er livet
Jeg har bestemt meg for å dele ut dagens rose. Er en stund siden noen gjorde det, så da tenkte jeg at det var på tide :)

Og denne dagens rose går til mormarion. Fordi hun er en så flott og kjærlig person, som tenker på andre selv om hun ligger på sykehus i utålelige smerter selv. Du fortjener virkelig en hel bukett med roser, mormarion!

Sender med en blomst også jeg[:)] Jeg vil at den skal symbolisere lyset i tunellen. At crohnen blir bedre, og at du skal bli frisk, mormarion! [:)]

Beklager vannmerket, er tatt fra deviantart'en min.

Er med på den!!!! VEL fortjent, kjære mormarion!!!![:D]

helt perfekt!! - kunne ikke vært mer enig 

Ja, velfortjent Marion[:D]

Håper du blir frisk snart[:D]

Så kan vi Bergensjenter ta en tur ut å spise og fnise[:D]

God bedring!

Klem[:D]

velfortjent det ja[:D][:D] Håper du blir fort frisk Marion.... tenker masse på deg

ORIGINAL: TITTIN72

helt perfekt!! - kunne ikke vært mer enig 

åååå.. tusen takk søta Det var vakkert gjort av deg <3
Jeg er bare rett innom for å lese litt, men må gi tapt.. Ser ingeinting her, for jeg er så dopet. Så beklager viss det er skrivefil, noe jeg aldri pleier å ha, men tror jeg har endel nå[&o]

ORIGINAL: mormarion

Jeg er bare rett innom for å lese litt, men må gi tapt.. Ser ingeinting her, for jeg er så dopet. Så beklager viss det er skrivefil, noe jeg aldri pleier å ha, men tror jeg har endel nå[&o]

Så søt du er. Det eneste ordet jeg ser med skrivefeil, er ordet skrivefil [8D]

Slenger med en god bedring klem!

ORIGINAL: LilleSitron

ORIGINAL: mormarion

Så søt du er. Det eneste ordet jeg ser med skrivefeil, er ordet skrivefil [8D]

Slenger med en god bedring klem!

Masse god bedring, snuppa

ORIGINAL: Babyline86

Ja, velfortjent Marion[:D]

Blir frisk snart[:D]

Så kan vi Bergensjenter ta en tur ut å spise og fnise[:D]

God bedring!

Klem[:D]

Vel fortjent [:)][:)][:)]

ORIGINAL: connie83

velfortjent det ja[:D][:D] Håper du blir fort frisk Marion.... tenker masse på deg

Back
Topp