Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
gav han et sånt «viss et blikk kunne drepe» blikk
han tok hintet 

"Genialt tråd! Like aktuell som "hvor gammel er babyen"tråden
"Det er fint om du tar bleieskift på nettene jeg skal jo tross alt på jobb"
Ha! Viktigere du liksom. Mannfolk er noen pingler til tider.Forrige gang fikk jeg den da vi begge jobbet igjen etter permisjonen og dette var argumenter hans: «I min jobb må jeg være så konsentrert fordi den er så viktig» (som om at min jobb ikke er viktig!) når han sa det så var det like før det ble skilsmisse.... så da ble vi enige om annenhver natt.
Noen ganger er mannfolka skikkelig tette!
så skrek hun for full hals under bleieskift og med en gang han kommer inn fra garasjen og spør om han kan reise på butikken og på besøk så skjønner han ikke helt hvorfor jeg er sliten

Hehe, her ogDen hører jeg veldig ofte[emoji23] pleier bare å se på han så skjønner han hintet[emoji23]
Genialt tråd! Like aktuell som "hvor gammel er babyen"tråden
"Det er fint om du tar bleieskift på nettene jeg skal jo tross alt på jobb"
Her er det en selvfølge at jeg tar det uansett, men det er jo for at han da kan stå opp/ordne med frøknaFor oss er det en selvfølge at den som har permisjon for å ta seg av barnet tar mating og bleieskift om nattenNår mannen har fri/i helgene deler vi på det.

For oss er det en selvfølge at den som har permisjon for å ta seg av barnet tar mating og bleieskift om nattenNår mannen har fri/i helgene deler vi på det.
Det høres jo fint ut. Men tar han ikke flaske matingen når han skal på jobb da?
Den ser jeg alså, bra at dere har funnet en løsning som fungerer da. For min del, blir det en roligere affære om jeg tar henne men det er deilig når han tar henne noen få ganger.. som jordmor sa til oss, det er viktig å huske på at mor også gjør en jobb hjemme!Her er det en selvfølge at jeg tar det uansett, men det er jo for at han da kan stå opp/ordne med frøknaså sier han at jeg og lillegutt kan legge oss litt av og til når vi trenger det
![]()

Den ser jeg alså, bra at dere har funnet en løsning som fungerer da. For min del, blir det en roligere affære om jeg tar henne men det er deilig når han tar henne noen få ganger.. som jordmor sa til oss, det er viktig å huske på at mor også gjør en jobb hjemme!![]()
Det er så absolutt en jobb å være hjemme med baby ja!Den ser jeg alså, bra at dere har funnet en løsning som fungerer da. For min del, blir det en roligere affære om jeg tar henne men det er deilig når han tar henne noen få ganger.. som jordmor sa til oss, det er viktig å huske på at mor også gjør en jobb hjemme!![]()
samboer sier at det faktisk er litt deilig å gå på jobb og få litt "fri", så tydelig at han syns det er litt tungt til tider 
Sant! Men ser jo at det høres ut som om jeg tvinger han til å ta bleieskift på natten og det er ikke tilfellet. Men det ble anbefalt av helsesøster at far også tok noe selv om mor var hjemme med babyen.. Ja har sagt til han at noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne gått på jobb eller en tur ut uten henne og det ansvaret men akkuratt nå så lar det seg ikke gjøre så vi prater ofte om hvordan vi synes skyldfordelingen er. Inått ville han ta et skift men jeg sa nei og tok det selv. Jeg kan slumre utover dagen det kan ikke han.Det er så absolutt en jobb å være hjemme med baby ja!samboer sier at det faktisk er litt deilig å gå på jobb og få litt "fri", så tydelig at han syns det er litt tungt til tider
![]()
Det tenkte jeg ikke over at det kunne se ut som du tvinger hamSant! Men ser jo at det høres ut som om jeg tvinger han til å ta bleieskift på natten og det er ikke tilfellet. Men det ble anbefalt av helsesøster at far også tok noe selv om mor var hjemme med babyen.. Ja har sagt til han at noen ganger skulle jeg ønske jeg kunne gått på jobb eller en tur ut uten henne og det ansvaret men akkuratt nå så lar det seg ikke gjøre så vi prater ofte om hvordan vi synes skyldfordelingen er. Inått ville han ta et skift men jeg sa nei og tok det selv. Jeg kan slumre utover dagen det kan ikke han.

Godt jeg ikke er aleneDet tenkte jeg ikke over at det kunne se ut som du tvinger hamviktig at baby blir vant til pappaen også ja, jeg lemper ham over til pappaen til tider
![]()