Dagens prosjekt...:)

Snart6barnsmor<3

Elsker forumet
jentene i juni13
Marsmagi 2025
Gubben og guttene har gått ut for og leke med nabo guttene og melke bil med nabon.. Så nå skal jeg fortsette der mannen slapp :ImageUploadedByBV Forum1366452239.175081.jpg
Å skru sammen skuffene til komoden til guttene som vi kjøpte i går. Kjenner ikke at jeg verken vill eller orker.. Hele kroppen verker og jeg vill bare legge meg og sove igjenn men så har jeg klaget over at jeg ikke får jøre noe så da må jeg jo bare bite sammen og skru skuffer:p kan da ikke ta så alt for lang tid å skru sammen 5 stk da..;p
Hva skal dere i dag da ?

Skuffer er ikke så vanskelig å skru sammen, så lenge høla er der alt og riktige :P Skrudde sammen 7 skuffer sjøl i går jeg :P Nei i dag blir det snart middag hos sviger, hjem for å gjøre klar unga, for mamma skal hente dem i dag. Så bort til ei venninne å støpe negler, og bursdags fest etter det....mente jeg skulle slappe av litt i dag etter 3dager med å male opp igjen hele kjøkkenet, men neida. Kanskje jeg kan slappe av litt i bursagen :P Lykke til med skruinga, det blir helt sikkert super bra :)

Neijda det er jo egentlig ikke det, bare jeg som er litt umotivert :p åsså ser det så himla mye ut som ligger på gulvet :) hørtes koselig ut, en effektiv dag :) kos deg masse med negelstøping og bursdags fest ;)

Ja, det var denne motivasjonen som ikke alltid er der :P Takk for det, kos deg du og :)

Jeg tok en powernap i stad, og nåååå har jeg tatt vekk alt vintertøy utenom en vinterjakke og tatt frem vår jakker, tatt frem sommertøy å lagt i skap, begynt såvidt det er på fødebagen, spist litt, satt på enda en vask:) og oppvaskmaskin:)

så nåååå skal jeg støvsuge, å vaske gulv så er jeg ferdig for i dag å tar resten i morra :)

håper på like bra energi i morgen, for da er det litt av Hagen som står for tur :)

sender over energi jeg :)

Back
Topp