Dagens produksjon

ThisIsAnfield

Forumet er livet
Ett kort og 3 påskeegg.[:)]
Tvillingeggene ble gitt i bursdagsgave til ett tvillingpar i klassen til den nest yngste jintongen i huset. De er også tremenningene til ongan her i huset og ja, de er gutt og jinte, derfor fargevalget![:D]

WOW, dette var virkelig lekkert[:D] Kjempe fine!

Herregud så nydelig!!!

WOW for noen påskeegg såååå lekre!!!

Kortet var også bare så lekkert da, du har noen rå punchere altså

Heeeeelt nydelige alt sammen!

ORIGINAL: Venter en liten

Fantastisk nydelig![:)] Både eggene og kortet!

Signerer denne![:)]

Så utrolig nydelige påske-egg!!! WOW!!!!! Kribler litt i fingra her nå, men siden jeg har pakket ned utstyret mitt pga flytting så får jeg nyte synet her og holde meg til strikketøyet mitt i år [;)] Hadde blitt utrolig glad for å få et sånt! (Om det så ikke var noe i [:D])

ORIGINAL: lille trille09

WOW for noen påskeegg såååå lekre!!!

Kortet var også bare så lekkert da, du har noen rå punchere altså

ORIGINAL: 1808

Virkelig lekkert. Både kortet og eggene[:D][:D]

ORIGINAL: 1808

For noen flotte påskeegg, og et NYDELIG kort!!! Hvor får du tak i egg å dekorere? Eller kjøper du bare vanlige som du maler hvite?

ORIGINAL: Nettien

For noen flotte påskeegg, og et NYDELIG kort!!! Hvor får du tak i egg å dekorere? Eller kjøper du bare vanlige som du maler hvite?

Tusen takk alle sammen![;)]

Ei har kjøpt helt vanlige påskeegg i butikken.[:)]
Har brukt distress crakle paint før, for denne får jo den kule slitte effekten.[:D]
Men så gikk ei tom akkurat da ei virkelig trengte mer. Så da gikk ei i boden og fant antikkhvit maling som vi brukte å ale stueveggen med. Funker like bra det også, sprayer litt med glimmer mist for å få shimmer![:D]

Back
Topp