Dagens planer?

Caroline :)

Elsker forumet
Hva skal dere i dag jenter?
Her ble mann og barn sendt avgårde rett før 7, så nå sitter jeg under pleddet med en kopp kaffe. Og her skal jeg være til jm time kl12 ☺ må kun ta imot en trefeller som skal jobbe i hagen.
 
Ligger i senga og prøver å få sendt avgårde snuppa til skolen.... :-P hun er på badet og kler seg fortsatt..

Så skal det soves litt til før jeg må stå opp og bake kake, rense bur (flytte dyra og tømme så hjelper sambo med å skylle det senere) og kanskje prøve å få ringt arbeidsgiver ift permisjonen og få fylt ut siste på papirene der..
Så leksetid, middag og idrett for snuppa.


Mao mange planer :-P eller kanskje ikke..
 
Akkurat nå ligger jeg i sengen og venter på at mini skal våkne, så vi kan gjøre oss klare for barnehagen. :) Så er det jm time her og klokken tolv, og etter det må jeg dra til maxbo og kjøpe noen greier til oppussingen. Håper det er noen handy folk der som gidder å hjelpe med å bære litt inn i bilen :p
 
Akkurat levert ene gutten på skolen. Andre er hjemme i dag siden han kastet opp natt til søndag. Formen hans er fin, men tar ingen sjangser ;)

Så her blir det å slappe av så godt det lar seg gjøre og hente andremann tidlig :)
 
Så rolige morgner flere av dere har :-p her starter dagen ca 06,da er det å gjøre eldste jenta klar til bhg.Så går det i ett med minste frøkna frem til rundt to.Middag,hente i bhg,så skal vi på aktivitet jeg og jentene to timers tid.Kvelds,legging å så er det sofa tid :-p da reiser jeg meg kun for å gå badet eller kjøkken:-p
 
Frøkna og mannen har akkurat gått. Ligger i sengen med en kopp kaffe.

Skal rydde mest mulig i dag, før jeg skal spise lunsj med pappaen min <3
Så skal vi hente frøkna tidlig, så hun får lekt litt med bestefar. Han skal spise middag her før han drar hjem til Norge igjen.

Fin mandag :)
 
Så rolige morgner flere av dere har :-p her starter dagen ca 06,da er det å gjøre eldste jenta klar til bhg.Så går det i ett med minste frøkna frem til rundt to.Middag,hente i bhg,så skal vi på aktivitet jeg og jentene to timers tid.Kvelds,legging å så er det sofa tid :-p da reiser jeg meg kun for å gå badet eller kjøkken:-p
Valget er å starte rolig eller bruke noen timer med hode i do, lett valg :-P
 
Jeg står opp klokken 06 hver morgen for å forberede dagen. I dag kom Lillesøster seg ut døra med pappaen, blid for engangs skyld. Storebror er på skolen.

Jeg spiser nå frokost nr 2, surfer litt og drikker te. Ellers skal jeg stelle en ny forkjølelse:arghh:...blææh! Vaske litt klær, rydde litt. Kanskje lage granola, eller sy? Men aller først slappe av:)
 
Akkurat levert eldste på skolen og minste i barnehagen. Skal nå spise frokost og se på farlig fedme :-) Blir vel en time eller to på øyet også før barna skal hentes. Var så smart å tok stor rengjøringen igår, så dagen i dag kan brukes på å hente seg inn etter helg :-D
 
Hva skal dere i dag jenter?
Her ble mann og barn sendt avgårde rett før 7, så nå sitter jeg under pleddet med en kopp kaffe. Og her skal jeg være til jm time kl12 ☺ må kun ta imot en trefeller som skal jobbe i hagen.

:).

Jeg skal på jobb kl 12, har gjort min daglige rutine med å spise frokost i sengen også er det snart opp i dusjen :)
 
Kom meg på jobb etter en natt med dårlig søvn (som vanlig). Merker det blir hardere og hardere den jobbingen, så mulig jeg må få ræva i gir og bestille legetime for å vurdere svangerskapspenger og redusert jobbing fremover. Planen for dagen er å ikke slite meg helt ut på jobb, siden jeg må slite meg litt ut hjemme også. Skal ha verdivurdering på leiligheten i morgen, og må få ryddet og vasket litt. Begynte i helga, så må heldigvis ikke gjøre alt i kveld. Denne dagen blir nok uansett ikke så veldig spennende sånn alt i alt. :)
 
Sitter på jobb og er sikkelig trøtt. Lite søvn i natt. Håper jeg kan få ein halvtime på sofaen når jeg kommer hjem!
 
Trøtt på jobb, skal til manuellterapeut kl 1430, ellers hadde jeg nok reist hjem og lagt meg nå. I ettermiddag skal jeg ligge på sofaen tenkte jeg.
 
Jentene er hjemme fra barnehagen idag og vi har tilbrakt ett par timer ute. Nå sover minste og eldste besøker oldemor så nå blir det en liten strekk på sofaen. Så blir det middagslaging, litt mer hagearbeid en liten sykkeltur med hund også legging og da blir det sofa ut dagen :-)
 
På tur hjem fra jobb og rett på sofaen tenker jeg! Er så sliten for tiden, så får prøve å hente meg inn litt. I tillegg midt oppi det hele har vi startet på oppussing av badet så jeg har ikke toalett!! Vi skal kræsje hos et vennepar i to uker fremover, men akkurat i dag vil jeg bare hjem og sove litt først...
 
Back
Topp