Dagens plan?

usikkermor

Betatt av forumet
Ja hva skal dere i dag?

Jeg skal snart lage vaffelrøre og steke kransekakestenger. Så må jeg vaske opp og stelle meg før pappa kommer på formiddagen. Da skal vi spise vafler og riskrem haha og om jeg orker så skal jeg til mormor og bestefar i kveld.

Sitter i pysjen under dyna i sofaen å ser på julemorgen :p
Barna koser seg med julestrømpen og gaven nissen hadde lagt under treet i natt :)
Har rundstykker i ovnen, så snart blir det julefrokost med masse godt pålegg :)
Samboeren og minsten skal kjøre å hente broren min senere, mens jeg og jenta blir hjemme å koser oss.
Så er det julemiddag og åpning av julegaver.
Bare familiekos på planen i dag med andre ord :)

Jeg ser på julefilm, venter på at kengubarnet skal våkne.
i dag skal vi bare se tv, dekke bord, hente gjester og kose oss

Her er bare jeg våken enda. Så blir det å se julefilmer, spise god mat og bare kose oss i dag med familien :)

Vi koser oss med julefilmer. Snart blir det frokost med nystekte rundstykker, og mens mini sover etterpå skal jeg gå over gulvene og bake en kake. Så er det tid for å stelle seg og dra avgårde.

Når junior våkner skal vi gå opp på frokost/lunsj til svigers, så blir det å trille en tur til kirkegården for og tenne lys og en tur til naboen og levere julekort.
Hjem og slappe av før vi steller oss og går opp igjen til middag og koser oss resten av kvelden sammen med familien til samboer :)

Vi har akkurat spist en bedre frokost :)
Snart må maten begynne å gjøres klar.
ser nå at jeg nå få begynt med riskremen :D

Venter på at mini skal ha dupp, så jeg får dusjet.
Sambo er ferdig på jobb kl 12, så da blir det å pakke inn i bilen, pynting av oss selv, så kjører vi til broren hans for å feire julen. :)

Her blir d rolig dag, med tv og pizza til lunsj, før vi skal til svigers å feire julaften :)

Her var det tidlig opp og åpne strømper, så en deilig frokost:)
Så begynte vi på runden som er innom svigers, så søstra mi hvor hennes sønner åpner gaver fra denne siden av familien så innom søsknene til samboer'n:) Når klokka er to er vi hjemme igjen så vi får begynt på maten og sett på julefilmer før mine foreldre kommer for å feire julaften:)

Akkurat hatt huset fullt til frokost.
Skal stryke juleduken til soisebordet.
Se Disney
Sette inn ribbe.

Har sendt gutta ut, så håper å få kost meg litt;)

Back
Topp