Dagens Paradise tråd.

Stine Marie sier hun er bartender. MEN, hun ble spurt å jobbe som det engang men takket nei[&:] Så merkelig å kalle seg det da.

faaaaaaaaaaaaaaaaaen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Åh,dumme,dumme,dumme Karoline!!!!!!!!

jeg tror faen meg de foolka i produksjon selskapet er kåte på Vic jeg ass!!!!!!!!
De vil tydeligvis ha hu der inne!
[:@]
[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
SVARTE!

Jææk... lille slura fikk tak i den kista daaa! 

Og herre min fred. Str 40 jah. Jædda, da er man klassifisert som schmell-feit av PH juryen [:)]

Jeg tror seriøst at PH hadde vært kjedelig uten Victoria,jeg liker henne ikke i det hele tatt. Meeen, hun gjør at jeg liker å se på det tror jeg... Mååå liksom bare få med meg alt [8D] Forresten så er ALLE der inne helt på trynet [8D] Jeg liker ingen av de som er med men alikevel klarer jeg ikke la væreå se på, hehe, er det mulig liksom? [:D]

den kaptein var ikke så super på å passe på den.
Vis jeg hadde vært hu hadde jeg gjemt den i en busk eller no..hehe..

ORIGINAL: ia83

den kaptein var ikke så super på å passe på den.
Vis jeg hadde vært hu hadde jeg gjemt den i en busk eller no..hehe..

Jeg hadde putta den i trusa.Bruker jo str. 42 i klær så da er jeg jo stor som en elefant tydeligvis,ergo jeg har god plass til en kiste i trusa......
[8|]

ORIGINAL: *Emmami*

hehe, vettu ka 5ilj3, eg tok ikje den eg[8D] e litt trøtt her eg sitte å huske kje ka hu nye sa, som foresten har VELDIG FINT navn[;)] hoho...

men som sagt her oppe, vic burde ryka ut, men nå blir d liksom spennande å se ka som skjer og då! blir jo liv å intriger:D det lika me jo jenter;D glede meg t imårå å se d:D

å hu nya, den latteren, ler meg skakk i hjel:D konge latter hahaha...
torbjørn er søt då.. hehe..

CAAAAAAAAAAARL<3

Hun sa : "Jeanette---the best a man can get"[;)]
Har du aldri brukt det sjekketrikset ute på byen noen gang?![:-]
Gjett at jeg har dratt masse mannfolk med den setninga!

ORIGINAL: Shanett

hehe, vettu ka 5ilj3, eg tok ikje den eg[8D] e litt trøtt her eg sitte å huske kje ka hu nye sa, som foresten har VELDIG FINT navn[;)] hoho...

men som sagt her oppe, vic burde ryka ut, men nå blir d liksom spennande å se ka som skjer og då! blir jo liv å intriger:D det lika me jo jenter;D glede meg t imårå å se d:D

CAAAAAAAAAAARL<3

nei, aldri sjekka opp mannfolk på byn eg:P[:-] 
meen når d e sagt så ska eg i 23 års dag t helga i bæææææærgen:D da ska eg prøve meg, kanskje eg sko ha brukt den setningen då;)[8D] nei, litt sjenert når d komme t sånn eg ass:P

Du er jo på babyverden,så noe riktig må du da ha gjort[8D]

CAAAAAAAAAAARL<3

nei, aldri sjekka opp mannfolk på byn eg:P[:-] 
meen når d e sagt så ska eg i 23 års dag t helga i bæææææærgen:D da ska eg prøve meg, kanskje eg sko ha brukt den setningen då;)[8D] nei, litt sjenert når d komme t sånn eg ass:P

Du er jo på babyverden,så noe riktig må du da ha gjort[8D]

hehe.. vil kje fortella koss eg fekk tak i han der bf ass:P

Nei,jeg nøyer meg med at du er kvitt han[8D]

Back
Topp