Dagens overraskelse

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Gikk på vekta i dag +18 kg.... Hjelp her har nok påsken gjort sitt... Flere med to sifret økning?

Skal til jm på onsdag, slipper ikke unna vekta der, så kan svare deg da, men ja, er nok to sifra økning da jeg var 9 for en mnd siden ;)
Regner med påsken har satt sine spor her også....

Mhm... Uff ja i dag var jeg på vekta og å opp 12 kg.... Var liksom det eg hadde tenkt meg opp igjennom hele graviditeten eller maks 15 men ser nok ut som jeg lander på +20

Hadde håper på 20 denne gangen- har bikka 30 de to andre gangene- har gått fint ned igjen- så det er ikke derfor det blir bare så tungt å dra på alle disse kgene mot slutten!

Får håpe jeg og går greit ned igjen, la på meg masse med nr 1 og nr2 kom tett etter så der satt kg godt... Men var mindre og bedre form denne gangen så satser de vil gå lettere av :)

Set får vi satse på;)

Nermer eg kraftig!!! +8kg sist eg veide meg... Skal til jordmor på onsdag,kvir meg hver gang eg skal på den vekta..

Tosifret ja! 14 her. Men prøver å ikke fokusere så mye på disse kiloene. For det første så er det så utrolig individuelt,og for det andre skal ikke det få ødelegge den fantastiske tida hvor kroppen min lager et menneskebarn :-) Så jeg ser på vekta med ene øyet,og lar talle forsvinne ut det andre... Går det an?;-) Hehe :-) Vær stolte av jobben kroppene deres gjør, jenter!

Gått opp 4,5 kg til nå, så legen mener jeg vil gå opp 7 kg totalt.
Så kommer nok ikke opp i tosifret nei.
Forrige gang gikk jeg opp 10 kg totalt, og da ble det akkurat tosifret! Hi hi! :-)

Men vekten er jo bare et tall. Det viktige er hvordan dere føler dere! :-)

Jeg er oppi +10 - så jeg kommer nok til å stige mer fremover også....litt skummelt syns jeg... Har aldri veid så mye før.... Jaja - en gang må være den første...

Tosifret ja! 14 her. Men prøver å ikke fokusere så mye på disse kiloene. For det første så er det så utrolig individuelt,og for det andre skal ikke det få ødelegge den fantastiske tida hvor kroppen min lager et menneskebarn :-) Så jeg ser på vekta med ene øyet,og lar talle forsvinne ut det andre... Går det an?;-) Hehe :-) Vær stolte av jobben kroppene deres gjør, jenter!

Bra sagt!
Denne gangen ligger jeg i andre enden av skalaen... Var hos legen på fredag, å hoppet nesten i taket da vekta viste +3,7! Jippi! Hehe..

Men viktigste er jo at babyene har set bra! Men klart det er tungt med 20+, så man får lov å huffe seg litt og :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Ja, huff +13 kg nå! Lurer på hvor det ender ;) Men gikk nå heldigvis fort av sist :) Er bare litt bekymret for en veldig tung gravid kropp i sommer, med varme og ekstra vann i kroppen i tillegg.. Hadde håpet å ikke bli større enn sist, men spørs om det går da, for da har eg bare 3-5kg igjen :P

Hvor langt er dere på vei? Normalvektige fra før? Hadde normal vekt før svangerskap, er 27+3 i dag :)

24+5 i dag og har gått opp 17 (!) kilo siden før jeg var gravid... Sukk...Men det føles ikke så mye, så det var litt sjokk å se vekten hos JM.. Men jeg er høy da, så har litt "plass" å fordele vekten på ;) Men jeg spiser sunt og unner meg noe godt i ny og ne, så da spiser jeg når jeg er sulten og så får babyene ta det de skal ha, og det går vel av igjen etter fødsel ..... :D

Nærmer seg tosifret, men tar det ikke så veldig tungt. Hadde vært greit å slippe de 25+ som jeg fikk sist, men de forsvant jo, pluss litt til. Så håper jo det og går greit denne gangen.

Jeg er i + 9.
Første gang la jeg på meg over 30 kilo. Sist la jeg på meg 14 :)
Tenker ikke så mye på det jeg egentlig.

Tror jeg er oppe i +5-6 kg til nå (26+3), men det meste har kommet de siste ukene så jeg regner med at vekten vil gå litt raskere opp fremover.

to uker siden JM men hadde da bare gått opp 2,5 kg :rolleyes: ..men er ikke det som er "problemet" i vår familie ...vårt er VANNANSAMLING!! :sad002
. så kjenner vann driv gjennom kroppen i det siste...¨ringene mine må nok snart henges i smykke rundt halsen snart :) .så det kommer nok til å vises på vekten ..vil jo ha en fin og varm sommer :cool: .. selv om jeg kommer til å blåse opp som en ballong hver gang temperaturen stiger ... så håper det RENNER av etter fødselen :)

Back
Topp