Dagens overraskelse for meg...

Hønni Bønni

Glad i forumet
Jeg har gått å vært smådårlig lenge nå,og har hatt mange besøk hos fastlegen min. Vel,han tok mange fine blodprøver av meg,og på neste kontoll sa han at jeg hadde positivt utslag på noen reumatiske prøver. Han fortalte videre at han hadde sendt papirene mine med prøvesvarene til Martine Hanssens hospital her i Bærum,men han trodde ikke det var noe å bry seg med.
Jaja tenkte jeg,dit tar det vinter og votter før man får en time hos en reumatolog.. Ventet jo i 5 mnt når eldstemann hadde hastehenvisning dit.Så da ventet jeg på en time da.
Det er to uker siden legen sendte papirene. I dag fikk jeg brev fra sykehuset. Jeg skal legges inn den 22.10....Og må regne med å ligge inne i fra 2-5 døgn!!
[8|]Hva i himmelens navn er det de prøvene sier da? Legges inn? Jeg? Huff... Er lite glad i den ideen gitt[8D]
Ble litt langt dette,men gode tanker og slikt ønskes inderlig!![;)]

isjda.
innleggelse er vel ikke no høy nei
lykke til =)

Oj, og så har du egentlig lite peilig på hvorfor du skal legges inn??

Sender deg mange gode tanker og varme klemmer

Lykke til, og håper det ikke er noe alvorlig

[&:]Er faktisk litt av en overraskelse å få brev om innleggelse,når man tror  man bare skal ha en time liksom....

mange gode tanker fra meg!!  og en liten klem!!
[:)]

Ei venninne har lupus og hun var i 5 dager på sykehuset og tok prøver før de fant ut hva det var. Det er mange av de reumatiske sykdommene som er veldig like og det kan jo da ta tid før de finner ut hvilken.

ORIGINAL: Mimøi

Ei venninne har lupus og hun var i 5 dager på sykehuset og tok prøver før de fant ut hva det var. Det er mange av de reumatiske sykdommene som er veldig like og det kan jo da ta tid før de finner ut hvilken.

5 dager? Dæven... Da kommer både gubben,bikkja og begge ungene til å ...ehhh...ha problemer![8D][:D]
Og jeg også... Vil bli frisk,men vil være hjemme! Håper på spontan helbredelse over natten.

Og ja,jeg er plaget med smerter i ledd. Morgenstivhet i kroppen,stadige betennelser-spesielt i hofter og skuldre. På dårlige dager må jeg ha en halvtimes tid på å komme meg opp av sengen... Sover 12-14 timer i døgnet. (Gubben klager på at jeg ynker meg og "piper" i søvne-og på manglende voksenliv. Jeg sove jo mer enn 3åringen liksom.)

Back
Topp