Dagens ord fra bv :)

MittAndre <3

Elsker forumet
SYMPTOMER? Jubler du over alle symptomer som dukker opp? Eller bekymrer deg fordi du slett ikke føler deg gravid eller dårlig? Begge deler er like normalt og ingen av delene betyr at noe er galt.

Dette syns jeg var grei lesning fra morgenen av idag! Jeg har ingen symptomer og syns dette er litt skummelt, men ifølge bv er alt like normalt

Ja, det virker som om det meste er normalt når man er gravid  
Så vi får bare slå oss til ro med det.

Ha en fin dag!

Jubler ikke over kvalmen nei... herlighet blir så hormonell av å være sulten men samtidig bli kvalm av alt som skal inn i munnen...  Cola zero duger såvidt...

Jeg jubler ikke over de kjipe symptomene, men med noen triks klarer jeg å holde de i sjakk, så da er det greit allikevel:)

Kan vi ikke spise eller drikke noe? 
Jeg må drikke det.. det holder kvalmen sånn nogenlunde i sjakk... Jeg spiser eller drikker ikke noe sukkerholdig.. 

krapyle skrev:
cola zero og annen lett brus er ikke så bra pga aspertan!

Ta det helt med ro, Drømmefangeren. Jeg spurte om dette tidligere i sv.skapet og da var det ei som svarte med diverse tall fra helsedirektoratet hvor mye lightbrus du kan drikke. Jeg husker ikke akkurat tallene, men jeg regnet ut at jeg som er ca. 65 kg kan drikke over 4 liter lightbrus om dagen (!), men ikke overstige dette. Jeg vil si at dette tilsier det samme som at det ikke er farlig å drikke det...tror det er veldig få som drikker så mye brus. Kos deg med cola zero'n din hvis det hjelper deg med kvalmen du

Puh... :D Jeg skal koooose meg med cola zeroen <3 
kjente jeg ble litt grumpy da jeg trodde jeg ikke kunne drikke det... :p

Drømmefangeren skrev:
Puh... :D Jeg skal koooose meg med cola zeroen <3 
kjente jeg ble litt grumpy da jeg trodde jeg ikke kunne drikke det... :p

Hehe, jeg også! Bare at her i gården er det Pepsi Max ;)

Back
Topp