Dagens opptur :-)

Tweak

Forumet er livet
Jeg var inne til etterkontroll på gyn i dag, etter behandling av en soppinfeksjon som har vart omtrent hele svangerskapet. Hestekuren av soppmiddel jeg fikk har fungert utmerket og jeg kunne meddele gyn at jeg hadde null symptomer og alt var bare flott.

Da ser hun på meg og sier at nei, da er det ingen grunn til å gå opp i stolen og ta noen gu og kommer like kjapt med et spørsmål om jeg ikke heller kunne tenke meg å ta en ul og se på babyen i stedet!

Så da fikk jeg en ekstra sniktitt på lille snuppa der inni, et søtt lite ansikt, alle organer fungerte som de skulle, hodet lå fint nedover, hun snurret så det var vanskelig å måle noe på henne men hun ble målt til et "vekstavvik" på 0,1 % så mer gjennomsnittlig kan en jo ikke bli. (og det var veldig kjekt for meg som får høre at jeg har liten mage for å være 37 uker på vei).

Så mange godord til en flott gyn som tok seg tid til dette selv om hun var kjempeforsinket som hun sa selv! :-) Og jeg ble så glad og fornøyd at selv om jeg er totalt utslitt for tiden så fikk jeg kommentarer av sykepleierene der om at jeg så frisk og flott ut, he he. :-)

Back
Topp