Cilie#
Glad i forumet
Dagens Oktober-Mamma er GOLDY
Dagens Okt-Mamma skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS Oktober-Mamma! Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.
Tidligere Dagens Oktober-Mammaer:
2. april: Miss Hormontroll
3. april: Bambling
4. april: Bolla85
5. april: Lolodi
6. april: Tøtta29
7. april: Spent24
8. april: Babyensmamma
9. april: Ra81
10. april: mammagutt
11. april: hunnykaos
12. april: AogSerSANT
13. april: Kinaputten
14. april: Guttaogmeg
15. april: Snowy
16. april: Scorp80
17. april: Linko
18. april: Mildrun
19. april: min_første
20. april: Rita_h
21. april: BellaBonita
22. april: Lilletrampepus
23. april: Ivibivi
24. april: HøstVinterMamma
25. april: Till
26. april: Kasandre
27. april: Summer82
28. april: Trizia
29. april: Sorland
30. april: Eplemos
1. mai: *Snoopy*
2.Mai Vinglete Venupi
3.mai lillivanilli
4.mai Superpappa
5. mai: mygirl26
7.mai: Himmelblå
8.mai: cilie#
9.mai: Goldy
Dagens oktobermamma er Goldy. Har ikke blitt så godt kjent med henne, men et av de aller første innleggene jeg leste da jeg ble aktiv her inne var fra henne...og etter det har jeg lagt merke til mange av innlegga. Synes at hun virker som ei koselig jente, som deler både gleder, spørsmål og frustrasjon her på en veldig ålreit måte! Hun virker som ei veldig god mamma til prinsessa si. Også har hun en søt hund! [:)]
Beklager så mye at dette innlegget kom farlig seint mot slutten av dagen...har vært på hytta uten internett og ikke fått med meg at jeg hadde en koselig oppgave fra i går som ventet. (takk for tips bambling![;)]) Kom hjem for 30min siden og måtte bare forte meg inn her for å se og så skrive nytt innlegg for dagens oktobermamma. [:)]
Dagens Okt-Mamma skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS Oktober-Mamma! Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.
Tidligere Dagens Oktober-Mammaer:
2. april: Miss Hormontroll
3. april: Bambling
4. april: Bolla85
5. april: Lolodi
6. april: Tøtta29
7. april: Spent24
8. april: Babyensmamma
9. april: Ra81
10. april: mammagutt
11. april: hunnykaos
12. april: AogSerSANT
13. april: Kinaputten
14. april: Guttaogmeg
15. april: Snowy
16. april: Scorp80
17. april: Linko
18. april: Mildrun
19. april: min_første
20. april: Rita_h
21. april: BellaBonita
22. april: Lilletrampepus
23. april: Ivibivi
24. april: HøstVinterMamma
25. april: Till
26. april: Kasandre
27. april: Summer82
28. april: Trizia
29. april: Sorland
30. april: Eplemos
1. mai: *Snoopy*
2.Mai Vinglete Venupi
3.mai lillivanilli
4.mai Superpappa
5. mai: mygirl26
7.mai: Himmelblå
8.mai: cilie#
9.mai: Goldy
Dagens oktobermamma er Goldy. Har ikke blitt så godt kjent med henne, men et av de aller første innleggene jeg leste da jeg ble aktiv her inne var fra henne...og etter det har jeg lagt merke til mange av innlegga. Synes at hun virker som ei koselig jente, som deler både gleder, spørsmål og frustrasjon her på en veldig ålreit måte! Hun virker som ei veldig god mamma til prinsessa si. Også har hun en søt hund! [:)]
Beklager så mye at dette innlegget kom farlig seint mot slutten av dagen...har vært på hytta uten internett og ikke fått med meg at jeg hadde en koselig oppgave fra i går som ventet. (takk for tips bambling![;)]) Kom hjem for 30min siden og måtte bare forte meg inn her for å se og så skrive nytt innlegg for dagens oktobermamma. [:)]