Dagens oktobermamma 30.april

Sorland

Forumet er livet
Dagens Oktober-Mamma er EPLEMOS

Dagens Okt-Mamma skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS Oktober-Mamma! Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.

Tidligere Dagens Oktober-Mammaer:
2. april: Miss Hormontroll
3. april: Bambling
4. april: Bolla85
5. april: Lolodi
6. april: Tøtta29
7. april: Spent24
8. april: Babyensmamma
9. april: Ra81
10. april: mammagutt
11. april: hunnykaos
12. april: AogSerSANT
13. april: Kinaputten
14. april: Guttaogmeg
15. april: Snowy
16. april: Scorp80
17. april: Linko
18. april: Mildrun
19. april: min_første
20. april: Rita_h
21. april: BellaBonita
22. april: Lilletrampepus
23. april: Ivibivi
24. april: HøstVinterMamma
25. april: Till
26. april: Kasandre
27. april: Summer82
28. april: Trizia
29. april: Sorland

Eplemos er ei sprudlene jente med masse liv og røre rundt, virker ikke som det er kjedelig et sekund med henne, jeg rett og slett digger henne. Søt er hun også, og er mamma til vestlandets nye stolthet: AKSEL [:)]

hun er en kjempe snild :) hun er en av de få som har holdt ut sytingen min :P
Hun er kjempehyggeli og har hjelpt meg mye :)
hun er også superflink i photoscape (vet ikke helt hva de heter :P)

Eplemos er en knall dame med masse humor! En super mamma for skjønne Aksel. Håper jeg får møtt deg en dag. Det hadde vært morsomt. [:)]

Virker som ei superduper jente med masse humør!!
Flott mamma til skjønne Aksel med de vakre øynene[:)]
Heldige Bergensere som har henne,hun er jo så flink til å organisere treff[:D][:D]

Eplemos er den morsomste dama jeg vet om[:)] Hun har masse humor og selvironi! Håper vi kan treffes en dag,føler liksom at jeg kjenner dge,selv om jeg egentlig ikke gjør det[:)] Aksel er helten min!! Han er så nydelig[:)]

ORIGINAL: Mildrun

Heldige Bergensere som har henne,hun er jo så flink til å organisere treff[:D][:D]

Ditto!! :)

eplemos virker som ei knall tøff dame[:)]
Tar seg ike selv så høytidlig og det liker jeg.
Så har hun jo den go klumpen aksel, mega søt og stilig på alle bilder hun legger ut[:D]
Grattis med dagens mamma tittel[;)]

Søte Eplemos [:D]Ja hun har hørt på mye syt fra meg hehe,om alt fra Sv.Diabetis til svogermor tenker eg hehe..Virker som ei kjempe morsom og sprudlende jente,og hun er jo mamma til Bergens storsjarmør AKSEL [:D]Satser på at hun snart kommer nedover og hilser på oss [;)]

Eplemos virker kjempeskjønn og uhøytidlig. Det er ikke bare en gang hun har fått meg til å le høyt foran pcen [:D] Aksel er også helt nydelig og ser ut som en skikkelig storsjarmør! [:)]

Herlig jente!

Tusen takk jenter 

ja hva kan man si om eplemos?[:)] igrunn mye, men kortfatta:

ei SUPER  jente med bein i nesa, selvironi, snill, morsom, hjelpsom, og mamma til bergens storsjarmør Aksel[;)]

Ha en flott dag[:)]

ORIGINAL: Ivibivi

Eplemos virker som ei jente med godt humør! Sprudlende og blid. Og en flott mamma til sjarmtrollet Aksel [:)]

Sign!

ååå eplemos
eplemos er knallkul!! kjenner ikke henne eller, men absolutt ei dame med "tæl"!!
ser hun er aktiv i mang en diskusjon, og hun har vært her så lenge jeg kan huske[:)]
å Aksel da, guuuud for en herlig gutt! Han kan hun passe på for småripsa om noen år tror jeg[;)]

ORIGINAL: pingri

Eplemos virker som ei jente med godt humør! Sprudlende og blid. Og en flott mamma til sjarmtrollet Aksel [:)]

Sign!

ORIGINAL: Lolodi

Eplemos virker som en snill, omsorgsfull og morsom dame. Hun har alltid en kommentar på lur, ofte med en humoristisk vri. [:)] Håper jeg får møte henne og klumpen hennes, Aksel en dag.

Ja, en date med deg hadde vært toppers [;)]

Eplemos har en skikkelig god humor, tar ikke seg selv høytidelig. God tvers igjennom. Og du har en skikkelig god Aksel-gutt!!!!! [;)]
Grattis som dagens mamma!

ORIGINAL: Lilletrampepus

[:)]

[:D]

Eplemos er mamma`n til supernydelige Aksel[:)] Du virker som en knallbra jente med masse selvironi som de andre også sier her, og det liker jeg![:D] Du er morsom og rett og slett helt herlig!

ORIGINAL: Mildrun

Enig[:)]
Eplemos er best ingen protest[:)]

Back
Topp