Dagens oktobermamma 27 april

kasandre

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Dagens Oktober-Mamma er Summer82

Dagens Oktober-Mamma skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS Oktober-Mamma! Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.

Tidligere Dagens Oktober-Mammaer:
2. april: Miss Hormontroll
3. april: Bambling
4. april: Bolla85
5. april: Lolodi
6. april: Tøtta29
7. april: Spent24
8. april: Babyensmamma
9. april: Ra81
10. april: mammagutt
11. april: hunnykaos
12. april: AogSerSANT
13. april: Kinaputten
14. april: Guttaogmeg
15. april: Snowy
16. april: Scorp80
17. april: Linko
18. april: Mildrun
19. april: min_første
20. april: Rita_h
21. april: BellaBonita
22. april: Lilletrampepus
23. april: Ivibivi
24. april: HøstVinterMamma
25. april: Till
26. april: Kasandre

Summer82 er ei kjempekoselig oktobermamma! Eg har ikkje møtt deg, men du virker som ei jente med godt humør, overskudd og noen fantastiske kreative evner[:)]*misunnelig* Eg var så heldig å få pakke fra deg på siste HV runde og det kortet du hadde scrappa!!!! MY GOD!! helt nyyydelig! skjønner ikkje hvordan du får det til [:)]
Du er snill, god, vakker og verdens beste mamma til guttene dine  [:D]

Håper du får en aldeles flott dag

dytter opp litt [:)]

Virker som ei supertrivelig og snill jente [:)][:)] 

Summer82 er bare verdens beste!!! Hun har jeg sendt masse mld med, og hun er så snill å tvers gjennom god :D Jeg har blitt virkelig glad i min søste sladdrevenn og håper vi får muligheten til å treffes! Hun er og verdens beste mamma til sine herlige gutter Guttorm og Amund <3 Du er bare best Summer82. Jeg er blitt vanvittig glad i deg <3 Ha en strålendes Dag dagens oktober MAMMA! Den tittelen FORTJENER du!

Ho virker som ei herlig jente, med masse pågangsmot. Veldig trist at ho har vært så uheldig med så mye, men godt å se at humøret er der alikevel[:)]

åh no blei e gla[;)][;)][;)] Her hadde jeg en litt kjip dag med sjuk unge og stress men så såg jeg denne da å da vart jeg jo bare kjempeglad[:)][:)][:)] tusen takk[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Bambling

Summer82 virker veldig fornuftig og kjempesøt! [:D]

Sign[:)]

sommer82 er nok oktoberforum sin lille ulykkesfugl, men som jeg setter stor pris på her inne. En av de første jeg la merke til her inne. Virker utrolig søt og snill og kommer med mye gode råd [:)] Håper hun snart har litt mere flaks [:D]

Ei av de første jeg la merke til her inne, bare positivt! Synes det virker som du har skikkelig bein i nesa og tåler en støyt. Skulle ønske du hadde sluppet all motgangen du har hatt. Ønsker deg virkelig lysere tider![:)] Du er tøff!

Åh, Line, god som gull fra topp til bunn! [:D][:)]
Et fantastisk hærlig og omsorgsfullt menneske som man bare må like!!
Nydelig tvers gjennom du. [;)]

Jeg la tidlig merke til deg, virker som en superhyggelig oktobermamma[:)] Syntes veldig synd på deg i svangerskapet, så håper du slipper noe sånt igjen!!

Summer var en av de første jeg la merke til, og hun var den første som skrev til meg [:)].
Hun virker som ei jente som er snill som dagen er lang, og har masse pågangsmot. Og så har hun fått to søte gutter [:)]

ORIGINAL: Stine1988

summer82 virker som ei kjempe koselig dame:) med sprudlene godt humør, og som er meget snill og god[;)]

Signerer denne [:D]

virker som ei herlig jente med bein i nesen[:)]
hun fikk et tøft sv.skap med masse problemer, men holdt humøret oppe[:)]
la tidlig merke til henne her på oktoberforumet...på en god måte[;)]

Back
Topp