Dagens Oktobermamma 2 mai

*Snoopy*

Forumet er livet
Dagens Oktober-Mamma er Vinglete Venupi

Dagens Okt-Mamma skal være en hyggelig tråd, som handler om..... Nettopp! DAGENS Oktober-Mamma! Den som ble valgt, velger dagen etter en ny bruker.
Alle som vil kan skrive noe positivt om denne personen.

Tidligere Dagens Oktober-Mammaer:
2. april: Miss Hormontroll
3. april: Bambling
4. april: Bolla85
5. april: Lolodi
6. april: Tøtta29
7. april: Spent24
8. april: Babyensmamma
9. april: Ra81
10. april: mammagutt
11. april: hunnykaos
12. april: AogSerSANT
13. april: Kinaputten
14. april: Guttaogmeg
15. april: Snowy
16. april: Scorp80
17. april: Linko
18. april: Mildrun
19. april: min_første
20. april: Rita_h
21. april: BellaBonita
22. april: Lilletrampepus
23. april: Ivibivi
24. april: HøstVinterMamma
25. april: Till
26. april: Kasandre
27. april: Summer82
28. april: Trizia
29. april: Sorland
30. april: Eplemos
1. mai: *Snoopy*
2.Mai Vinglete Venupi

Vinglete Venupi er ei søt og snill jente.Enkel og snakke med og virket veldig jordnær.
Fikk endelig truffet henne nå på treff [:)]Har jo sett mye til henne her inne på BV,og eg la raskt merke til nicket hennes når eg kom innpå Oktober 2009.Så er det jo litt ekstra stas at hun er en av de få som bor nære meg her da!

Hun har en kjempe herlig gutt som heter Theo,liten bedårer syntes både eg og lille Thea [:D]En riktig liten propel så helst ikke hadde tid til at mammen skiftet bleie en gang [;)]

Har beundret det nydelige bilde av pusekatten hennes i evigheter,den er lekker [:)]

Gleder meg til senere treff [:D]

Viglete Venupi vireker som en kjempe koselig madam som er jordnær [:)] Å så er jo hun mamman til herlige Theo som forøvrig eer så nydelig på signatur bildet

Tror Vingla [;)] er ei super jente. Kunne godt tenkt meg henne til veninne. Og Aksel vil ha nydelige Theo til kompis.
Er aldri noen frekkheter med henne.

Vinglete virker som ei artig jente, med beina godt plantet i jorda. Og så har hun den herlige Theo, han er så nydelig på bildet.
Og katten på avataren er veldig lik katten vi hadde.

Virker som ei kjempekoselig dame! Og for en nydelig liten kjekkas hun har

Vinglete Venupi er så søt og snill!! [:)][:)] Har fått intrykk av at du er en utrolig flott jente med masse godt humør! Den NYDELIGE sjarmøren din, Theo er heldig som har deg som mamma! [:)]

Ha en fin dag kjære sladrevenn![:D]

ORIGINAL: anonaBella

Virker som ei kjempekoselig dame! Og for en nydelig liten kjekkas hun har

signerer denne [:)]

Jeg hadde litt kjennskap til vingla før vi var så heldige å havne på oktober forumet, og for meg fremstår hun som en veldig koselig og omtenksom dame, med en helt nydelig sønn. Hun har beina godt planta på jorda, og har bein i nesa[:)]

åhh...søte snille *snoopy* som valgte meg som dagens oktobermamma
Tusen takk for mange fine ord alle sammen...blir helt rørt jeg av alle de fine tingene dere har skrevet om meg, Theo og ja til og med Feite Dorris (hehe...ja katten min heter det[8D])
Da er det vel jeg som skal velge dagens oktobermamma i dag[:)] 

ORIGINAL: Vinglete Venupi

åhh...søte snille *snoopy* som valgte meg som dagens oktobermamma
Tusen takk for mange fine ord alle sammen...blir helt rørt jeg av alle de fine tingene dere har skrevet om meg, Theo og ja til og med Feite Dorris (hehe...ja katten min heter det[8D])
Da er det vel jeg som skal velge dagens oktobermamma i dag[:)] 

Haha det skal eg kalle et kjæledyr en gang [:D]Feite Dorris!![:D]

Back
Topp