Bæsj, æsj og æsjebæsj er VIKTIGE ordBuss og busk, skjønnar ikkje kor denne buska kjem frå
Og bæsj, kan ikkje gløyme bæsj![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bæsj, æsj og æsjebæsj er VIKTIGE ordBuss og busk, skjønnar ikkje kor denne buska kjem frå
Og bæsj, kan ikkje gløyme bæsj![]()
Bæsj, æsj og æsjebæsj er VIKTIGE ordtror han sier æsj 100 ganger per dag, alt er æsj
![]()
Så søtt! Gleder meg til han begynner med setninger her ogsåMini har blitt veldig flink til å bruke setninger, og de blir stadig vekk mer riktigi går sa han "jeg sitter her og slapper av i sofaen jeg"
han forteller hele tiden hva han gjør
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva sa han?Eg har en genial video av han der han sitter på kjøkkenbordet og som eg mente "hyler og skriker og ikkje forståelig babbel" viste den til min bror, han ser den en gang og så sier han ka gutten sier, så ser han filmen med B flere ganger og gjentar det, og hver gang sitter B og sier setningene tydeligere og tydeligere..... Følte meg litt teit når eg ikkje forstod han![]()
Nei nei mamma, han får ikkje lov, mamma, redde snøen no, måsse gjøre det!!Hva sa han?
Min prater som en foss, kan navnene på alle barna og voksne på avd i bhg. Kan sitt egent navn, ikke helt korrekt uttale.. Gir beskjed hvilket pålegg han vil ha på maten sin og om han vil ha skive eller knekkebrød... Gir beskjed om hva han vil drikke... Synger med på sangene vi synger.. Gir beskjed hvilke sanger vi skal synge, hva han vil høre på av musikk og hva han evt vil se på tv...
Bruker setninger og svarer på enkle spørsmål...
Denne tråden får meg fortsatt til å tenke at min ligger laaaaaaaaaaaaaaaaangt bak de andre febbisene. Men er kanskje bare de med språksterke barn som orker å skrive noe her...
Merker jo utvikling, så stresser ikke, men orker liksom heller ikke oppdatere her med nye ord når "alle andre" prater i fulle setningerMin ligger og laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt bakMen spørte HS om det og ho sa at generelt så skjer det mykje mellom 2år og 2 år og 4 mnd. Så skulle ikkje stresse med det.