Dagens nye ord!

Ninny som han kalte hunden har gått over til å bli Nindy, så litt nærmere Indy kommer vi jo :p

Sitte oppå bordet
Felix sin stol
Krokodillen

Komme - det betyr at vi skal si "nå kommer jeg og tar deg" og så kile henne. ;)

Hva med ny tråd "dagens nye setning" ? :P så kan vi som fremdeles er på ord få litt fred??? Ha ha ha :D

Teller, ikke hele fra 1 - 10, men sier 2,4 og 8 før meg når jeg teller fra 1-10. Vi teller sakte fra 1-10 når han tar astma medisiner og det har tydeligvis satt seg..

"lender" kom i morges.. En dag med kalender hjemme og i bhg så hadde det tydeligvis satt seg at det var verdt å huske på mårran ;)

"lender" kom i morges.. En dag med kalender hjemme og i bhg så hadde det tydeligvis satt seg at det var verdt å huske på mårran ;)
Facinerende å se hvor fort de lærer seg "viktige" ord. Is og kake er visst mye lettere å lære seg enn navn på vanlig mat som til tross sies myyye oftere :p

Facinerende å se hvor fort de lærer seg "viktige" ord. Is og kake er visst mye lettere å lære seg enn navn på vanlig mat som til tross sies myyye oftere :p

Haha, ja det er sant ;-)

"Manne matt gå ned" = jeg er mett og vil gå ned, sier kakk - altså takk - på vei ned fra stolen.

Har også får for seg at han skal inn i alle traktorer han ser "Manne inni tattoo, manne skaaaa ! " :p må godsnakke litt med eksen til min søster og høre om han kan få sitte på en runde på tunet hos ham :p

Pip pip og nøff

Driver og lærer henne farger.. Så nå kan hun peke ut lilla, blå, rød og grønn. Hun klarer ikke å si grønn da... Og så elsker hun lilla :P

Back
Topp