Dagens nedtur

Totoro^-^

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
Høsthjerter 2017
Skulle egentlig vært på babysvømming akkurat nå, men pga trafikkulykke på vei dit blir det ikke i dag. Akkurat stått 50min i kø på et strekk som ellers tar 5-6... hadde trua lenge, men måtte til slutt bare ringe og si at det ikke går..

Kunne sikkert rukket det om jeg hadde valgt en annen kjørerute, men vanskelig å forutse

Dagens klage fra meg
 
Æsj, sånt er kjipt. Jeg hater trafikkulykker, for man vet aldri hvor alvorlige de er.
 
Æsj, sånt er kjipt. Jeg hater trafikkulykker, for man vet aldri hvor alvorlige de er.
Og så føler jeg meg litt skyldig for å klage o er noe hvor folk kanskje har blitt skadet :/

Ble dog en tur på drammensbadet, så fikk jo dyppa oss i vann hele gjengen likevel :) bare ikke helt som først planlagt.
 
Og så føler jeg meg litt skyldig for å klage o er noe hvor folk kanskje har blitt skadet :/

Ble dog en tur på drammensbadet, så fikk jo dyppa oss i vann hele gjengen likevel :) bare ikke helt som først planlagt.
Deilig med bading, da :)
 
Æsj, kjedelig da. Men babysvømming.... når kan man på det? Var ikke på det med førstemann, så lurte på om kanskje jeg skulle teste ut dette denne gang.
 
Æsj, kjedelig da. Men babysvømming.... når kan man på det? Var ikke på det med førstemann, så lurte på om kanskje jeg skulle teste ut dette denne gang.
Eneste kravet de stilte var gjennomført 6ukerskontroll.
 
Æsj, kjedelig da. Men babysvømming.... når kan man på det? Var ikke på det med førstemann, så lurte på om kanskje jeg skulle teste ut dette denne gang.

De i barselgruppen min har vært her ute, og her sier de at barnet bør være 3 måneder før de deltar
 
Æsj, kjedelig da. Men babysvømming.... når kan man på det? Var ikke på det med førstemann, så lurte på om kanskje jeg skulle teste ut dette denne gang.
Her er regelen minimum 10 uker
 
Back
Topp