Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg Truddelutt'n? Har du testa?Neiii??! Jeg håper det er falsk alarm og krysser alle fingre for deg <3 <3
Fikk melding at dette var spam og at hvis jeg ikke skjerper meg så kan jeg bli utestengt, og så stod det at jeg måtte lese meg opp på forumreglene... :/ har jo sett div slike leker/tråder så skjønte ikke helt men men...Hvordan går det med deg Truddelutt'n? Har du testa?
Og hvor ble det foresten av assosiasjonsleken vår?
Fikk melding at dette var spam og at hvis jeg ikke skjerper meg så kan jeg bli utestengt, og så stod det at jeg måtte lese meg opp på forumreglene... :/ har jo sett div slike leker/tråder så skjønte ikke helt men men...
Jeg tester i morgen tidlig etter at ivf sa jeg kunne gjøre det for er jeg gravid så må jeg ta ut mer medisin... så da er det bare å peise på :/ er redd... i går kveld og helt til nå har det skjedd mye i livmor kjennes det ut som, mye murring ubehag og strekk/stikk noe jeg er redd kom nå fordi mensen er i anmarsj, men i dag frem til nå er jeg småkvalm men deg kan jeg nok relatere til at psyken tuller med meg :/ blææ hater dagene før testing det er så vanskelig å tenke positivt :/
Aww så spennende <3Fikk melding at dette var spam og at hvis jeg ikke skjerper meg så kan jeg bli utestengt, og så stod det at jeg måtte lese meg opp på forumreglene... :/ har jo sett div slike leker/tråder så skjønte ikke helt men men...
Jeg tester i morgen tidlig etter at ivf sa jeg kunne gjøre det for er jeg gravid så må jeg ta ut mer medisin... så da er det bare å peise på :/ er redd... i går kveld og helt til nå har det skjedd mye i livmor kjennes det ut som, mye murring ubehag og strekk/stikk noe jeg er redd kom nå fordi mensen er i anmarsj, men i dag frem til nå er jeg småkvalm men deg kan jeg nok relatere til at psyken tuller med meg :/ blææ hater dagene før testing det er så vanskelig å tenke positivt :/