Dagens nedtur...

Ulva

Forumet er livet
Da ser det ut som om det ikke gikk denne gangen heller. :( Har begynt å blø, bare litt da, men tror nok det tar seg mer opp i løpet av morgendagen.ÆSJ altså!! :confused:

Neeeii.... :(
Det var ikke slik det skulle gå... Trøsteklem til deg..

Neiii??! Jeg håper det er falsk alarm og krysser alle fingre for deg <3 <3

Hvordan går det med deg Truddelutt'n? Har du testa?
Og hvor ble det foresten av assosiasjonsleken vår?
Fikk melding at dette var spam og at hvis jeg ikke skjerper meg så kan jeg bli utestengt, og så stod det at jeg måtte lese meg opp på forumreglene... :/ har jo sett div slike leker/tråder så skjønte ikke helt men men...

Jeg tester i morgen tidlig etter at ivf sa jeg kunne gjøre det for er jeg gravid så må jeg ta ut mer medisin... så da er det bare å peise på :/ er redd... i går kveld og helt til nå har det skjedd mye i livmor kjennes det ut som, mye murring ubehag og strekk/stikk noe jeg er redd kom nå fordi mensen er i anmarsj, men i dag frem til nå er jeg småkvalm men deg kan jeg nok relatere til at psyken tuller med meg :/ blææ hater dagene før testing det er så vanskelig å tenke positivt :/

Uff, Ulva! Håper det bare er småspotting/-blødninger slik mange gravide opplever gjennom svangerskapet. Det er nettopp dette som er så fryktelig, at man får fine, positive tester og så, plutselig, kommer det blødninger. Men du må IKKE slutte med medisiner altså, selv om du får blødninger! Det hender nemlig at det går bra tross blødninger, selv om det virker skummelt. Sender deg en stor klem og håper det ender godt selv om man mister fullstendig motet.

Hos meg endte det faktisk veldig bra, bare så det er sagt. Fikk riktignok ikke blødninger før i midten av uke 5 (og hadde allerede vært på en tidlig UL i uke 5 + 0). Jeg har i dag en gutt på åtte år. Ta hcg-blodprøver, helst to med to dagers mellomrom, for å sjekke nivå og stigning. Lykke til!

Har snakka med IVF enheten i dag, og de sa jeg skulle ha litt is i magen enda, for siden det var innsett av to egg så kunne det være at bare det ene "takket for seg". Skal tisse på pinnen jevnlig noen dager fremover, for å se om det skjer noe. Er så skummelt og spennede og alt på en gang! Jeg burde kanskje bestillt opp mer lutinus, siden jeg kommer til å gå tom midt i jula...bare sånn for skikkerhetsskyld?

Fikk melding at dette var spam og at hvis jeg ikke skjerper meg så kan jeg bli utestengt, og så stod det at jeg måtte lese meg opp på forumreglene... :/ har jo sett div slike leker/tråder så skjønte ikke helt men men...

Jeg tester i morgen tidlig etter at ivf sa jeg kunne gjøre det for er jeg gravid så må jeg ta ut mer medisin... så da er det bare å peise på :/ er redd... i går kveld og helt til nå har det skjedd mye i livmor kjennes det ut som, mye murring ubehag og strekk/stikk noe jeg er redd kom nå fordi mensen er i anmarsj, men i dag frem til nå er jeg småkvalm men deg kan jeg nok relatere til at psyken tuller med meg :/ blææ hater dagene før testing det er så vanskelig å tenke positivt :/

Hva er spam? Å svare på denne tråden?

Aww så spennende <3 :) da må jeg følge med nå på formiddagen, håper på et jubelrop!!!! Akkurat de symptomene har jeg også, så du er nok gravid tenker jeg ;) hihi spennende!!! Lykke til kjære Trudelutt'n :)
Jøss, spam du liksom... Jaja gøy så lenge det varte :D

Back
Topp