Igjen så må jeg si takk for "nominasjonen"...Utrolig hvor lite som skal glede en person løpet av en dag...
Må si; jeg kjenner dere ikke så godt riktig ennå og det er vanskelig å velge kun en, men denne snuppa jeg har valgt for denne runden er rett og slett fordi jeg "falt" for henne og liker henne godt..Jeg kjenner henne ikke, men har lagt merke til henne og hun har alltid (som jeg kan huske, men hjernen min er vel på en str til et marsvin[:-] så ikke bli sur hvis jeg tar feil[;)]) svart på mine innlegg, både her og på FS...Hun kommer med gode ord og er støttende...
Synes du rett og slett er god...
Dagens navn går til:
honning84
Gratulerer så mye med dagens navn, snuppa...Velfortjent...
*MaCa*
Prøverpånummer3
Jaybird
Nadja1986
Frøken S
Tone86
SkattIMagenSnart
FruStina
Turteldue
Hope4baby
Maanestråle
Må si; jeg kjenner dere ikke så godt riktig ennå og det er vanskelig å velge kun en, men denne snuppa jeg har valgt for denne runden er rett og slett fordi jeg "falt" for henne og liker henne godt..Jeg kjenner henne ikke, men har lagt merke til henne og hun har alltid (som jeg kan huske, men hjernen min er vel på en str til et marsvin[:-] så ikke bli sur hvis jeg tar feil[;)]) svart på mine innlegg, både her og på FS...Hun kommer med gode ord og er støttende...
Synes du rett og slett er god...
Dagens navn går til:
honning84
Gratulerer så mye med dagens navn, snuppa...Velfortjent...
*MaCa*
Prøverpånummer3
Jaybird
Nadja1986
Frøken S
Tone86
SkattIMagenSnart
FruStina
Turteldue
Hope4baby
Maanestråle