Dagens navn 29.10.2010

*Smula*

Gift med forumet

Dagens navn går til DEG fordi:

DU er en fantastisk jente! Du lyser godhet, trygghet og omsorg, du har en fantastisk latter og noen øyne til å DØ for[:D][:D]
Du er reflektert og har alltid gode kommentarer og konstruktiv tilbakemelding til alle brukerne her inne!

Du har gitt meg mange oppmuntrende ord og klemmer og vi har hatt pm-samtaler om alt fra svangerskapskvalme til sorg.
Gutten din - som har arvet de nydelige øynene dine - er heldig som har en mamma som deg, og jeg er overbevist om at du kommer til å gjøre det bra i ditt fremtidige yrke som sykepleier!

Du skal vite at jeg virkelig setter stor pris på deg, og jeg gleder meg STORT til å spise lunsj med deg om noen dager!!

Og - jeg gleder meg til du skal stå nydelig brud om noen måneder - for jeg skal snike bakerst i kirken med en stor haug med Kleenex, hehehehehe!

Dagens navn

er

Stibli!

19.10: Lykkespire
20.10: Susso
21.10: MinKo
22.10: EmbrikTheodorsmamma
23.10: MamsntilLucasOgLinus
24.10: RonjaR
25.10: MammanTeOlai
26.10: Sidney
27.10: thejohan
28.10: *Smula*

Husk å kopiere denne listen. Da er det lettere å holde oversikt over hvem som har blitt valgt

Et godt valg :-) gratulerer[:)]

Skjønte det med engang du skrev om øynene hennes [:D] Absolutt nyyyydelige [:D]

Gratulerer, Stibli[:D] det fortjener du [:D]

Visste at det var stibli da jeg leste dette: du har en fantastisk latter og noen øyne til å DØ for

Du er en skikkelig søt og grei jente[:)]

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

gratulerer kjære deg [:)][:)]

[:(][:(][:(][:(]

Hva kan man si...nå reddet du virkelig dagen min. Har hatt en drittdag med stor D, men disse ordene veide jo opp for alt og enda litt til!  Du er ufattelig god du Linn, og dere andre også! [:D] Tuuusen takk alle sammen!

Gratulerer så mye, stibli!![:D][:D]
Du er ei herlig jente jeg liker utrolig godt!!
Og ja, du har vakre øyne, søta!![:D]

ORIGINAL: SindreSinMamma

Excellent choice![:D]

Er veldig glad for at du er her på juni!![:)][:)]

Jeg også! [:)]

Gratulerer så masse Stibli [:D]
Så koselig å ha deg her på juni [:)]

Back
Topp