Tusen takk for å ha nominert meg til dagens navn i går. Var utrolig kjekt å få den type oppmerksomhet, og kjekt å vite at jeg bringer litt positivitet i form av humor inn på dette forumet. Dere er så koselige [:D]
Alle fortjener denne "prisen", hehe, og forhåpentligvis for alle og enhver oppleve å bli oppropt som dagens navn. Men så har det seg slik at kun ei person her inne kan få nominasjonen (føler dette er MTV music awards eller noe) og i dag går nominasjonen eller dagens navn, som vi også kaller det til ei jente som jeg har et inntrykk av er utrolig snill og tror vil bidra med masse liv og røre her inne. Hun kommer også med saklige svar, men formidler dem på en hyggelig måte. Noe som også er viktig på et forum, så ingen blir fornærmet og lager drama ut av det...[8D]
Dagens navn går til.......
*SPENT NÅ?*
(Trommeslag)
GIVE ME SOME ACTION, OH YEAH OH YEAH....A BIT HARDER...HAHA
RAPPOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Rappo ingen rapping.....Du har et av de kuleste nickene her inne...[;)]
Gratulerer med dagens navn, det fortjener du virkelig. Kos deg med dagens navn, håper jeg blir bedre kjent med deg framover, og at du får et strålende sv.skap [:D]
[hr]
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina
ønsker en engel
*Emma08*
Sprettmusa
Mollå
*Sperminator*
Alle fortjener denne "prisen", hehe, og forhåpentligvis for alle og enhver oppleve å bli oppropt som dagens navn. Men så har det seg slik at kun ei person her inne kan få nominasjonen (føler dette er MTV music awards eller noe) og i dag går nominasjonen eller dagens navn, som vi også kaller det til ei jente som jeg har et inntrykk av er utrolig snill og tror vil bidra med masse liv og røre her inne. Hun kommer også med saklige svar, men formidler dem på en hyggelig måte. Noe som også er viktig på et forum, så ingen blir fornærmet og lager drama ut av det...[8D]
Dagens navn går til.......
*SPENT NÅ?*
(Trommeslag)
GIVE ME SOME ACTION, OH YEAH OH YEAH....A BIT HARDER...HAHA
RAPPOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Rappo ingen rapping.....Du har et av de kuleste nickene her inne...[;)]
Gratulerer med dagens navn, det fortjener du virkelig. Kos deg med dagens navn, håper jeg blir bedre kjent med deg framover, og at du får et strålende sv.skap [:D]
[hr]
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina
ønsker en engel
*Emma08*