Mollå
Gift med forumet
Ja, da skal jeg levere tronen videre[:D] Jeg ble så utrolig glad og følte meg virkelig beæret! Det er som noen av dere har sagt før; det er rart hva det egentlig betyr å få denne "tittelen"! Tusen takk igjen snupper, dere er super herlige hele gjengen!
Jeg kunne ha listet opp samtlige her inne, alle fortjener det, men nå er det nå slik at det bare er ei som kan få denne tittelen hver dag.
Jeg overleverer tronen til ei snuppe som jeg synes virkelig utmerker seg her inne på februarforumet! Hun virker utrolig snill, god, omtenksom, jordnær og ikke minst utrolig morsom! Hun er ei som skaper liv og får oss andre til å le her inne. Dette er utrolig viktig inne på et forum hvor det ofte blir alvorlig og mye fakta!
Så snuppa mi, jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg! Dagens navn i dag er:
taddada!!!!![:D]
*Sperminator*
- Gratulerer!!
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina
ønsker en engel
*Emma08*
Sprettmusa
Mollå
Jeg kunne ha listet opp samtlige her inne, alle fortjener det, men nå er det nå slik at det bare er ei som kan få denne tittelen hver dag.
Jeg overleverer tronen til ei snuppe som jeg synes virkelig utmerker seg her inne på februarforumet! Hun virker utrolig snill, god, omtenksom, jordnær og ikke minst utrolig morsom! Hun er ei som skaper liv og får oss andre til å le her inne. Dette er utrolig viktig inne på et forum hvor det ofte blir alvorlig og mye fakta!
Så snuppa mi, jeg gleder meg til å bli bedre kjent med deg! Dagens navn i dag er:
taddada!!!!![:D]
*Sperminator*
- Gratulerer!!
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina