Sprettmusa
Glad i forumet
Jeg ble altså så positivt overrasket da jeg oppdaget at jeg var kåret til dagens navn i går[:D][:D]
Solte meg virkelig i glansen under den oppmerksomheten jah
Nå er det min tur til å kåre en annen, men før dere få vite hvem det er[;)] ..vil jeg bare si som vevina sa i sitt innlegg:
DERE ER ALLE NOEN FANTASTISKE JENTER!!!
Den personen jeg synes fortjener dagens navn i dag, er ei jente som virker så utrolig koselig[:)]
Hun skal gifte seg om bare litt over en måned[;)] ..og til tross for all planleggingen som følger med et bryllup, klarer hun allikevel å ta seg tiden til å komme med gode svar eller en hyggelig kommentar til oss andre her inne, samt holde seg sosial her inne på BV generelt[:D]
Kanskje ikke så vanskelig å gjette hvem hun er??[:)]
Dagens navn er:
Spente?
*trommevirvel*
Mollå Gratulerer[:D][:D]
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina
ønsker en engel
*Emma08*
Sprettmusa
Solte meg virkelig i glansen under den oppmerksomheten jah
Nå er det min tur til å kåre en annen, men før dere få vite hvem det er[;)] ..vil jeg bare si som vevina sa i sitt innlegg:
DERE ER ALLE NOEN FANTASTISKE JENTER!!!
Den personen jeg synes fortjener dagens navn i dag, er ei jente som virker så utrolig koselig[:)]
Hun skal gifte seg om bare litt over en måned[;)] ..og til tross for all planleggingen som følger med et bryllup, klarer hun allikevel å ta seg tiden til å komme med gode svar eller en hyggelig kommentar til oss andre her inne, samt holde seg sosial her inne på BV generelt[:D]
Kanskje ikke så vanskelig å gjette hvem hun er??[:)]
Dagens navn er:
Spente?
*trommevirvel*
Mollå Gratulerer[:D][:D]
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa