dagens navn 24. juni!!!

vevina

Forumet er livet
oi, jeg ble så overrasket og gla da jeg fant ut at jeg var dagens navn i går!!!!!
satte veldig pris på den oppmerksomheten[:D][:D]
men så startet den vanskelige oppgaven å velge en ny dagens navn. og det er jammen ikke lett, for det er så mange jenter her inne som fortjener dette!!

dere er alle fantastiske jenter!!

den jeg synes fortjener å bli dagens navn i dag, er en jente som jeg føler trenger en liten oppmuntring, hun har det vanskelig om dagen.
og har sikkert mye å tenke på, jeg håper hun kanskje smiler littegrann når hun finner ut at hun har blitt dagens navn i dag!

dette er en periode med mange forandringer og mange tanker, og det er lett å bli skremt når man føler at kanskje ikke alt er som det skal, men jeg krysser alt jeg har for at dette går bra, vi skal følge hverandre helt fram til februar!!!

dessuten bør ingen være triste på bursdagen sin!!!

kanksje ikke vanskelig å gjette hvem det er......?

dagens navn:

Ønsker en engel!!!

Tidligere dagens navn snupper:

HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina

godt valg :)

Gratulerer så mye med dagens navn på bursdagen din! Håper alt går bra med deg og spira! [:D]

ORIGINAL: SunShin

Gratulerer så mye med dagens navn på bursdagen din! Håper alt går bra med deg og spira! [:D]

ORIGINAL: SunShin

ååååååååååå TUUUUSEN takk... nå begynte tårene ENDA en gang til i dag pga BV... ååååhh... fikk SJOKK når eg gikk inn for å se dagens navn, for eg trodde det kun va super medlem og de som har gjort MASSE her inne og eg føler eg e litt "outsider" på en måte med lite "poeng" osv..

dette va den beste bursdagsgaven utenom massasjetimen fra min kjære...

i dag har eg en LITT dårlig dag ja, med bekymringer for mårendagen, en bursdag som ikkje har vært helt som eg ville fordi matlysten er borte, kake e et totalt ikke tema for denne kroppen, og orket ikkje lage middag engang, så min kjære måtte ta med seg en pizza hem :S

men nå føler eg meg såååå mye bedre... :)))))) takket være deg som ga meg denne STORE prisen :)))) tuuusen takk :))))))

er det min tur å finne dagens navn i måren nå? :S hjelp... hehe.... og hvordan får dere sånne gøye figurer på da? dette må eg få til om det er min tur i måren :))) ?

det skal være sånne gøye figurer[8D] på siden, der du skriver i denne..
står flere smileys på siden der[:)]

veldig fortjent, og masse lykke til hos legen i morra[:)]

ORIGINAL: Anne L

GRATULERER.

ORIGINAL: Anne L

GRATULERER.

Back
Topp