vevina
Forumet er livet
oi, jeg ble så overrasket og gla da jeg fant ut at jeg var dagens navn i går!!!!!
satte veldig pris på den oppmerksomheten[:D][:D]
men så startet den vanskelige oppgaven å velge en ny dagens navn. og det er jammen ikke lett, for det er så mange jenter her inne som fortjener dette!!
dere er alle fantastiske jenter!!
den jeg synes fortjener å bli dagens navn i dag, er en jente som jeg føler trenger en liten oppmuntring, hun har det vanskelig om dagen.
og har sikkert mye å tenke på, jeg håper hun kanskje smiler littegrann når hun finner ut at hun har blitt dagens navn i dag!
dette er en periode med mange forandringer og mange tanker, og det er lett å bli skremt når man føler at kanskje ikke alt er som det skal, men jeg krysser alt jeg har for at dette går bra, vi skal følge hverandre helt fram til februar!!!
dessuten bør ingen være triste på bursdagen sin!!!
kanksje ikke vanskelig å gjette hvem det er......?
dagens navn:
Ønsker en engel!!!
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina
satte veldig pris på den oppmerksomheten[:D][:D]
men så startet den vanskelige oppgaven å velge en ny dagens navn. og det er jammen ikke lett, for det er så mange jenter her inne som fortjener dette!!
dere er alle fantastiske jenter!!
den jeg synes fortjener å bli dagens navn i dag, er en jente som jeg føler trenger en liten oppmuntring, hun har det vanskelig om dagen.
og har sikkert mye å tenke på, jeg håper hun kanskje smiler littegrann når hun finner ut at hun har blitt dagens navn i dag!
dette er en periode med mange forandringer og mange tanker, og det er lett å bli skremt når man føler at kanskje ikke alt er som det skal, men jeg krysser alt jeg har for at dette går bra, vi skal følge hverandre helt fram til februar!!!
dessuten bør ingen være triste på bursdagen sin!!!
kanksje ikke vanskelig å gjette hvem det er......?
dagens navn:
Ønsker en engel!!!
Tidligere dagens navn snupper:
HøstVintermamma
MaCa
Brannjente
Låla
Knottet2
MaCa
MrsQuattro
Vevina