^Milla^
Gift med forumet
Var faktisk like før jeg glemte hele greia her gitt[:-]
Litt i ørska på "mårraskvisten" [8D]
Syns det var sinnsykt vanskelig å nominerer bare 1 person lixom, er jo så mange fantastisk søte snupper her inne
Men siden jeg måtte velge en,så velger jeg den jeg la merke til aller først[:)]
Hun virker som en veldig fornuftig person med meninger etter "min smak"..haha Ble litt rart å skrive da, men jeg kan si meg veldig mye enig i det hun skriver i noen tråder.
Og det er vel sånn at like baren leker best[8D]
Hun er også ganske så festlig syns jeg, har et morsomt ord på lager der det trengst og der det ikke trengs, men bare er morro likevell[8D][:D][:D]
Ellers så er hun jo sååååklart sukkersøt, som sukkerspinn og maler rom ROSA for å endre på stemningen

Det MÅ jeg jo bare veldig fornøyd med siden min favorittfarge i MANGE år har vært rosa[8D][:D][:D]
Så søøøøøøøøøta, dagens navn er:
TAAAADAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM *tompetfane* (om noe heter det?)
NØTTEKNEKKERN
Kopier denne listen
og skriv inn navnet ditt
slik at vi har en oversikt over
hvem som allerede har vært dagens navn.
SOUL
Julia09
YlliVogel
^Milla^
Litt i ørska på "mårraskvisten" [8D]
Syns det var sinnsykt vanskelig å nominerer bare 1 person lixom, er jo så mange fantastisk søte snupper her inne

Men siden jeg måtte velge en,så velger jeg den jeg la merke til aller først[:)]
Hun virker som en veldig fornuftig person med meninger etter "min smak"..haha Ble litt rart å skrive da, men jeg kan si meg veldig mye enig i det hun skriver i noen tråder.
Og det er vel sånn at like baren leker best[8D]
Hun er også ganske så festlig syns jeg, har et morsomt ord på lager der det trengst og der det ikke trengs, men bare er morro likevell[8D][:D][:D]
Ellers så er hun jo sååååklart sukkersøt, som sukkerspinn og maler rom ROSA for å endre på stemningen

Det MÅ jeg jo bare veldig fornøyd med siden min favorittfarge i MANGE år har vært rosa[8D][:D][:D]
Så søøøøøøøøøta, dagens navn er:
TAAAADAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM *tompetfane* (om noe heter det?)
NØTTEKNEKKERN
Kopier denne listen
og skriv inn navnet ditt
slik at vi har en oversikt over
hvem som allerede har vært dagens navn.
SOUL
Julia09

YlliVogel

^Milla^

gratulerer så masse med dagens navn!

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
virkelig velfortjent det søta