Igår ble jeg kåret til dagens navn, så idag er det min tur til å velge hvem som skal få æren!
Jeg må først å fremst få lov til å si at det har vært en smule vanskelig å velge og det er mye fordi jeg ikke personlig har blitt kjent med så mange her inne! Jeg skulle gjerne ha sendt den vidre til Julia09 igjen, men siden hun allerede har fått den synes jeg det ville det blitt urettferdig ovenfor dere andre. Hun var jo tross alt en av de som fikk den først, og bare det sier jo at hun er en flott jente!
Jeg har idag tatt ett valg og jeg har gått etter intuisjon og magefølelse. Jeg har lest en del her inne og føler at denne jenta er aktiv og delaktig i det meste på en positiv måte som vi alle setter pris på! Hun virker som en jente som stiller opp i motgang, og hvem trenger vel mer enn det?
Gleder meg masse til å bli bedre kjent med deg!
DAGENS NAVN 22.03.10, ER MILLA!!!

GRATULERER MED TITTELEN, og kos deg masse med den, TITTELEN ER VELFORTJENT!
Kopier denne listen
og skriv inn navnet ditt
slik at vi har en oversikt over
hvem som allerede har vært dagens navn
SOUL
Julia09
YlliVogel
Jeg må først å fremst få lov til å si at det har vært en smule vanskelig å velge og det er mye fordi jeg ikke personlig har blitt kjent med så mange her inne! Jeg skulle gjerne ha sendt den vidre til Julia09 igjen, men siden hun allerede har fått den synes jeg det ville det blitt urettferdig ovenfor dere andre. Hun var jo tross alt en av de som fikk den først, og bare det sier jo at hun er en flott jente!
Jeg har idag tatt ett valg og jeg har gått etter intuisjon og magefølelse. Jeg har lest en del her inne og føler at denne jenta er aktiv og delaktig i det meste på en positiv måte som vi alle setter pris på! Hun virker som en jente som stiller opp i motgang, og hvem trenger vel mer enn det?
Gleder meg masse til å bli bedre kjent med deg!
DAGENS NAVN 22.03.10, ER MILLA!!!

GRATULERER MED TITTELEN, og kos deg masse med den, TITTELEN ER VELFORTJENT!
Kopier denne listen
og skriv inn navnet ditt
slik at vi har en oversikt over
hvem som allerede har vært dagens navn
SOUL
Julia09

YlliVogel

kos deg masse på dagens navn snuppa[:D]