Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Sperminator*
Helt ENIG, gratulerer knotte2, du er faktisk utroooolig flink som har vært uten røyk i 2 uker [:D]
ORIGINAL: HøstVinterMamma
Gratulerer med dagens navn [:)] Du er FLINK som har klart å holde deg røykefri i 2 uker! Stå på videre [:)]
ORIGINAL: Knottet2
ååååå Tusen Takk [:D] iiih dette var gøy... motivasjon dette her [:D] hehe
sluttet med snuppen og, så vi får se om jeg klarer å holde meg når babyen er ute denne gang [8D][:D]
sluttet med snuppen og, så vi får se om jeg klarer å holde meg når babyen er ute denne gang [8D][:D]
Så flott at du fikk enda mer motivasjon nå. Den viktigeste motivasjonen er nok knottet i magen din [:D] Men du er seriøst FLINK, og har all verdens grunn til å være stolt. Det er nok ikke så lett dette, så denne fortjener du virkelig.
Stå på!
Så flott at du fikk enda mer motivasjon nå. Den viktigeste motivasjonen er nok knottet i magen din [:D] Men du er seriøst FLINK, og har all verdens grunn til å være stolt. Det er nok ikke så lett dette, så denne fortjener du virkelig.
Stå på!
Ja når jeg ser på den nydelige jenten jeg har idag så er jeg så evig takknemlig for at jeg sluttet! og se på hun hver dag er motivasjon til å ville det beste for denne babyen og.. [;)]
Nå går det veldig fint faktisk.. tenker nesten ikke på det lenge.. og blir faktisk kvalm av røykelukt om jeg står ved siden av noen som røyker... [8D]