? ? Dagens Navn 10 juni ? ?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
I dag går dagens navn til en person jeg har blitt veldig godt kjent med den siste tiden. Hun er ei ung dame med både hjerte og hjernen på rett plass, og virker til å ha ben i nesen. Hun er ærlig, men har samtidig masse medlidenhet og omsorg for andre mennesker. Og hun fortjener virkelig dagens navn, nettopp fordi når jeg ser innlegg hun har skrevet så blir dagen min litt lysere [:)]

Dagens navn går til

? ? ? HØSTVINTERMAMMA ? ? ? Håper virkelig du får et flott sv.skap, og takk for at jeg har fått den glede av å bli kjent med nettopp deg

Helt enig! Du er alltid flink til å skrive oppmuntrene innlegg og holder mot og humøret oppe! [:D]
Håper du får ett kjempe fint svangerskap, kanskje blir det en gutt denne gangen? [;)]
klemmer [:D]

Åååh, så søte dere er [:)][:)] Nå ble jeg rørt [:)]

Tusen hjertelig takk for alle flotte ord *Sperminator* [:)] Du er ei flott jente som jeg setter pris på å bli kjent med [:)] Gleder meg til å følge deg gjennom svangerskapet [:)][:)]

Gleder meg til å følge dere alle sammen gjennom svangerskapet [:)]

ORIGINAL: SunShin

Helt enig! Du er alltid flink til å skrive oppmuntrene innlegg og holder mot og humøret oppe! [:D]
Håper du får ett kjempe fint svangerskap, kanskje blir det en gutt denne gangen? [;)]
klemmer [:D]

Det var et bra valg av dagens navn

Tusen takk jenter [:)][:)] Dere er skjønne [:)][:)]

Back
Topp